Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sur, humorløs mamma?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 10:06   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sur, humorløs mamma?

I går holdt jeg nærmest på å kaldkvele svigermor. Hun kunne nemlig fortelle at hun og storebror hadde en hemmelighet.

Hun har kjøpt 17. mai fløyter til han som han skal få lov til å vekke meg og mannen med kl 07.00 i morgen.
Hun har altså da gitt 6-åringen vår lov til å lage full balluba i heimen klokken syv om morgenen. På en fridag. Hvor ingen trenger å stå opp tidlig. Og om da mot formodning lillebror skulle sove lenger enn til kl 06.30, så blir han da vekket av sin storebror kl 7. For det har bestemor lovet...

Jeg er nok sur og grinte, for den slags takler jeg dårlig. Fløyter er uteleke, og er absolutt ikke en metode for å vekke sine foreldre på om man ønsker blide og hyggelige foreldre resten av dagen..

I dag tidlig så var jeg først oppe med ungene. Begge to har hatt en runde med omgangssyken nå, og jeg har hatt 2 netter med lite og jevnt avbrutt nattesøvn. 6-åringen lirer da ut av seg at han gleder seg til i morgen, for da skal han gjøre noe som vi ikke vet.
Litt morgengretten som jeg er svarer jeg da; "Du skal ihvertfall ikke vekke mamma og pappa med fløyter klokken 7. Det vet jeg."

Og verden raste sammen. Krokodilletårer og hulking og "men bestemor har jo loooohovet"

Og jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer sur på svigermor.

Såh.. Er jeg verdens kjipeste mamma som nå har ødelagt et pek gutten har planlagt? Humorløs som ikke tåler en morsom spøk?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.