|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
Se resultatene: Hva vil jeg ha? | |||
Iphone 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 43,42% |
Iphone 4 s |
5 | 6,58% |
Samsung galaxy s4 |
33 | 43,42% |
Noe helt annet |
5 | 6,58% |
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Har Samsung S2, og har hatt den i 2 år nå. Vært veldig fornøyd.
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Jeg har iPhone5 og er veldig fornøyd med den, men hvis du er vant med Samsung og Android så ville jeg nok gått gått for en ny Samsung.
![]() |
#3 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Signerer Adrienne på alt.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Man kjøper uansett ikke 4s nå, ikke sant?
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Hvis du skal ha iPhone så bør du gå for 5, ja. Det er fordi i nye iOS som kommer så vil ikke alle nye funksjoner funke på iPhone4s.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?iPhone 5, eller en ny Samsung.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Jeg tror du blir fornøyd med både iPhone 5 og S4, men selv sverger jeg til Samsung Galaxy-telefonene, og byttet nylig min S2 ut med S3. Egentlig likte jeg best S2, men har hørt at S4 er mye bedre enn S3, så egentlig burde jeg ha ventet på den. Men men, jeg er fornøyd uansett.
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Jeg skal bytte fra Samsung S2 (som jeg har hatt i 2 år nå, og har vært superfornøyd med), til en IP5 (jobbmobil). Har også ipad, men er litt spent på hvor irritert jeg kommer til å bli i begynnelsen før jeg har Call på alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?iPhone er en tulletelefon. Pretty, not smart. Å gå fra Android til iOS er som å gå fra å lese Dagsavisen til å lese Dagbladet på nett. Sist redigert av Maverick : 13-06-13 kl 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Sjekk Windows Phone! Nokia Lumia-serien, eller HTC 8X eller Samsung Ativ (tror jeg). Noe helt annet, og superdupert spesielt for jobb-bruk
![]() |
#11 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?
Det er jo smak og behag. Jeg gikk fra Samsung S2 til iPhone 4S, og har ikke angret et sekund.
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Nesten dødt løp her, dere er ikke veldig hjelpsomme altså.
![]() |
#13 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Da tror jeg ikke du kommer til å angre på å gå for eple.
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Tar en tur på senteret og ser på begge telefonene, var vanskelig det her. Men iPhonen er billigst, kan jo bare la det ta avgjørelsen for meg egentlig.
![]() |
#18 |
Eklektisk
|
For oss som takler iDingser er iPhone kjempegreier, og absolutt ikke noen tulletelefon. ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?Hvis Samsung s4 er mye bedre enn s3 hadde jeg ikke nølt. Elsket s3'en min, som nå befinner seg på ukjent sted.. et sted i Danmark tror jeg. Sukk.
![]() |
#20 |
|
Det er jo ikke noe problem å takle den. Mer brukervennlig blir det neppe. Men den er virkelig svært begrenset. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|