Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familievennlig hotell i Paris

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 13:49   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Familievennlig hotell i Paris

Anbefal meg!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 10:15   #2
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familievennlig hotell i Paris

Finnes det ikke, altså, siden FP-oraklet ikke har svar?

Gammel 09-08-13, 10:16   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe hotell å anbefale. Men om dere kan tenke dere å bo i leilighet så er denne siden: www.leilighetiparis.no, en god start. Norske Helene er veldig hyggelig og hjelpsom. Vi bodde i en av leilighetene i fjor og var veldig fornøyde.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 10:19   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hvor vil du bo, da? Hvis du skal bo i Latinerkvarteret eller rundt der, ville jeg leid leilighet. Hotellrommene er små over alt der. Det er mange leilighetsutleie-sider, med fine leiligheter.
Jeg har bodd en gang ved Eiffeltårnet, fordi dattera mi var så opptatt av det. Da bodde vi på Pullman Tour Eiffel. Stort og fint rom.
Det er også mange hotell med store rom ved den nye triumfbuen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 11:00   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har ikke noe hotell å anbefale. Men om dere kan tenke dere å bo i leilighet så er denne siden: www.leilighetiparis.no, en god start. Norske Helene er veldig hyggelig og hjelpsom. Vi bodde i en av leilighetene i fjor og var veldig fornøyde.

Takk Blå, har ikke slått meg siden vi skal være der så kort. Linken virker ikke.

Gammel 09-08-13, 11:01   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvor vil du bo, da? Hvis du skal bo i Latinerkvarteret eller rundt der, ville jeg leid leilighet. Hotellrommene er små over alt der. Det er mange leilighetsutleie-sider, med fine leiligheter.
Jeg har bodd en gang ved Eiffeltårnet, fordi dattera mi var så opptatt av det. Da bodde vi på Pullman Tour Eiffel. Stort og fint rom.
Det er også mange hotell med store rom ved den nye triumfbuen.

Takk for tips. Pullmann OK, altså?

Gammel 09-08-13, 11:05   #7
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Det er http://www.leilighetiparis.com , da fungerer det .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.