|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Hjelp til fargevalgEg er i malehumør. Kjøkken, stove og muligens gang treng eit strøk med maling. Eg tenkjer på grått. Aller helst to nyanser. Ein til vegg og ein til karmar og slikt.
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hjelp til fargevalgVi har hatt skygrå i stua i 11 år. Er så fornøyd at når vi skulle male på nytt ble det samme fargen. Den er ganske lys og oppleves nøytral.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til fargevalgMorgendis er min favoritt. Ville holdt listverk og karmer hvite likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til fargevalgJeg har ren grå på kjøkkenet, S4000-N. Veldig ren og fin gråfarge.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til fargevalgGøy å male! Jeg holder på å male trappen min rød og grå!
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Hjelp til fargevalgDet høyrtes tøft ut Daisy. Eg er nok litt meir forsiktig i fargevalet mitt ( inntil vidare ).
![]() |
|
|