|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du antenner?
Hehe, kanske ikke så lett å svare på selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
Ikke sant!
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du antenner?Det håper jeg i hvert fall. Jeg kan sikkert misforstå andres signaler av og til og har trampet i salaten, men jeg er da vokst opp i et forholdsvis møblert hjem så de viktigste sosiale omgangsformene har jeg vel fått med meg.
![]() |
#10 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du antenner?En ting er å ha antenner. En annen ting er å ta affære hvis det trenges. Man vil jo ikke trenge seg på. Hvis jeg skulle ta feil ville det bli galt.
![]() |
#11 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Har du antenner?Som de fleste andre håper jeg virkelig det. (Når det er sagt kan det av og til skje at jeg lirer av meg noe som jeg i ettertid føler var utrolig klønete, eller kanskje unødvendig å i det hele tatt fortelle. Det har vel imidlertid mer med ubetenktsomhet å gjøre enn mangelfulle antenner). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du antenner?Nja. Jeg kan ikke helt se hva det der har med antenner å gjøre. Har det det? Jeg ser litt mer på det som skikk og bruk og normer man følger, men dere mener kanskje at det er det samme som antenner?
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du antenner?Joda, det har jeg vel.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har du antenner?Hvis det å ringe folk etter kl. 22 er et bevis for å mangle antenner, så gjør jeg vel det da, for det hender altså at jeg ringer folk etter kl. 22. De fleste jeg bruker ringe til er ikke i nærheten av å legge seg kl. 22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Come what may...
|
Signerer Nova. Det er ikke alltid like enkelt å si de rette ordene der og da. Men har vokst opp i familie der vi har lært å ta hensyn og behandle andre slik som vi vil dem skal behandle oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du antenner?Det jeg skulle mangle av antenner kompenseres av en rimelig god oppdragelse i et møblert hjem.
![]() |
#18 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Godt sagt. Jeg er nok der jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du antenner?Jeg mener jo selv at jeg har en viss grad av antenner, men det er jeg kanskje ikke selv den rette til å vurdere.
Jeg er vokst opp med regelen Man ringer ikke noen etter 22 og før 10 i helgene. Det hender jeg ringer før 10, men det er utelukkende til venner som har barn og som jeg vet står opp rundt 6 eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du antenner?Jeg satser på at jeg har antenner, men selvsagt kan jeg også gjre helt idiotiske ting. Men de har gjerne virket veldig logiske for meg der og da, og i ettertid har jeg jo selv innsett at det ikke var så lurt.
![]() |
|
|