|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Livslærdom del 2Jeg fant den gamle livslærdom tråden, og føler at det er på tide med en ny.
![]() |
![]() |
#3 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Sjekk at kontakta til tlf sitter i, før du ringer Telenor og klager på at tlf ikke virker.
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Kanskje lurt å bytte batterier i den elektriske stiftemaskinen før jeg sender en kollega for å klage på den hos forhandlere. Den stiftet jo bare annenhver gang, og det slo meg ikke engang at det kunne være batteriene. Enda godt jeg ikke gikk å klaget på den selv. Kollegaen kunne tross alt skylde på noen andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Sjekk bruksanvisning på oppvaskmaskin og les hva man må gjøre ved førstegangs bruk, før man hysterisk ringer mannen til en venninne for å få hjelp til å starte den. (hadde vært uten oppvaskmaskin i to uker og nevnte mann hadde satt den på plass for meg)
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Livslærdom del 2Når du skal hjem fra fest på morgenen, og taxisjåføren er en som bruker å kjøre sønnen din til Avlastningsboligen, bare hold kjeft. Ikke snakk. Du ror deg bare utpå ingenting.
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Livslærdom del 2Det går ikke noe raskere å røre tyttebærsyltetøy dersom man monterer vispen på drillen er noe min kreative svigerfar har lært i allefall
![]() |
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2
Man kan svare "Julenissen", det funker kjempefint. :langnese:
![]() |
#10 |
Stiv
|
Å skjære i en blokk med frosne rørte bringebær med stikksag kan medføre bringebærsøl over hele kjøkkenet, sier min onkel.
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Donald erfarte en gang at det ikke er lurt å bruke brødkniven som hammer mot en kokosnøtt i mangel på en ekte hammer. Brødkniven knakk og jeg ble
![]() |
#12 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Dette er lenge siden og jeg har lært! (forhistorie. Jeg og venninna mi brukte alltid å ta en shot med en gang vi kom ut på byen.)
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Livslærdom del 2Ikke bytt veske fra den lille til den store før du går på polet. Og om du bytter veske, så husk det. Husk også at den store tar større plass enn den lille der bak på skulderen - du har ikke stor svinseplass. Sist redigert av 007 : 28-06-13 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom del 2Ikke legg ut på biltur over lange fjelloverganger uten å sjekke om du har nok drivstoff... (men man kan jo alltids trille nedoverbakkene...)
![]() |
#17 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Livslærdom del 2Når du skal til manuellterapeut og må kle av deg til undertøyet, kan det hende du føler deg litt kulere om du ikkehar på deg slaskete gammel ammebh og truse med hull i.
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() |
![]() |
#19 |
awesom
|
Dersom undertøysskuffen er slunken fordi du ikke har tatt rede på alle de dunkene med rent tøy kan det være lurt å ta noe annet en den bittelille gjenomsiktige stringtrusa som ligger igjen i skuffen. Det kan hende at fysioterapauten ber deg kle av seg til bare trusa og deretter skal tøye og bende på beina dine i alle himmelretninger. Har jeg hørt.
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Min far er også kreativ, og så er han fryktelig nysgjerrig. Derfor må han ofte utforske hvorfor ting ikke er anbefalt.
![]() |
|
|