|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kindle vs. bokJeg merker at når jeg leser på kindle så må boken være bedre enn når jeg leser en fysisk bok. I tillegg så er det vanskeligere å komme i gang. Jeg savner helt eenkelt å ha en bok i hånden og å kunne se coveret osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle vs. bokDessverre ingen tips, for for meg er det nesten motsatt. Jeg plukker den lettere opp for en liten lesestund enn en fysisk bok - forstå det den som kan... Tidligere så har liksom vært mer slik at jeg vil ha litt tid til å lese før jeg dro frem boken, mens nå kan jeg glatt ta frem Kindle'n for 5-10 min lesing.
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Kindle vs. bokJeg har det som IzziCreo, jeg leser mye mer på Kindle og har mye lavere terskel for å utnytte ledige minutter til lesing. Minilesestunder foregår dog som regel i Kindle-app på telefonen.
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle vs. bokJeg leser også mye mer når jeg bruker lesebrett.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kindle vs. bokJeg leser også mye mer på lesebrett enn jeg gjorde med fysiske bøker. Jeg tror ikke jeg kommer til å lese en fysisk bok igjen, annet enn pensumbøker og barnebøker for Poden.
![]() |
![]() |
|
|