|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Weeeee
|
![]() Blåvand eller GrenåJa, hva er for og imot på de to strendene?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blåvand eller GrenåJeg har ikke vært på noen av stedene, men strendene på vestkysten er jo "villere" enn på østkysten. Jeg har dog vært på både vest og østkysten, og jeg synes det er finest på vestkysten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blåvand eller GrenåDet er flottest strender på Vestkysten, men der er også mer vind. Vi har de siste 20 årene valgt oss Øst-Jylland eller Skjælland nettopp pga vinden.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Blåvand eller GrenåJeg har vært på Blåvand og i Grenaa. Sistnevnte strand husker jeg ikke så godt hvordan var, men det er hyggelig i Grenaa og det er et veldig fint akvarium der, med hai blant annet. Kort vei til Århus, Randers og Djurs sommerland blant annet.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Blåvand eller GrenåDet kommer helt an på hva dere ønsker å bruke stranden til. Blåvand har flott strand, men det blåser alltid og det er derfor slett ikke så fristende å hverken bade eller sole seg. Da vi var der, var det horder av ferierende tyskere overalt, på Grenaa er det mer blanding av dansker, nordmenn og andre turister.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Blåvand eller GrenåGrenå er jo fantastisk fint! Og stranden er mer enn lang nok til at det er plass til alle. Vi badet der i fjor, til og med jeg var uti om jeg husker rett.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Rogaland
![]() |
![]() Sv: Blåvand eller GrenåBlåvand har en fantastisk strand og jeg mener at det flagges for at den er EU godkjent ( |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|