|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Ja det lurer jeg på i dag nå som hverdagen nærmer seg for hvert sekund?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Kan i farten ikke komme på noen ting.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdagen er vel i gang for mange allerede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
tankefull
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?For oss er det at ungene får utløp for sitt sosiale behov daglig. Vi bor ikke sånn til at de har venner rett utenfor døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Ingenting. Ferien er alltid den beste tiden av året.
![]() |
#7 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes det er litt trist hvis hverdagen er en så stor nedtur at folk direkte gruer seg. Hverdager er tross alt i flertall. Jeg liker at rutiner kommer på plass og at skole og fritidsaktiviteter starter opp igjen. Så blir helgene igjen fine avbrekk og neste ferie noe å se frem til når den tid kommer.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At vi etter hvert kommer inni rutiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det er da ingen som har sagt noe om å grue seg? Hverdagen trenger ikke være noen nedtur selv om man synes ferietid er bedre. Vi har det godt året rundt, men et hakk bedre i ferien.
![]() |
#11 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?
Å svare "ingenting" når noen spør om hva som er det beste ved hverdagen, gir ikke særlige indikasjoner på at hverdagen egentlig er all verdens. Synes jeg. FINNES det Ingenting å trekke frem, absolutt ingenting? At ferie er den BESTE tiden for de fleste, ikke alle dog, er det ingen som sier noe om, men at det er OK ting i hverdagen også er innmari viktig.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg er også i gang med noe nytt og spennende, og gleder meg til å komme tilbake til rutiner og struktur, og at sønnen min gjøre det også. Han takler ferie sædeles dårlig og er om mulig enda mer rutinemenneske enn meg. Hele livet vårt er (planlagt) snudd på hodet i løpet av sommeren, og det er deilig å være igang med det vi har sett frem til med både forventning og litt skrekk.
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg gleder meg til å få rutiner på plass, til å slippe å måtte finne på noe hver dag sånn at ikke så mye innetid for ungene.
![]() |
#14 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Vi bor også litt sånn til at vennene til ungene ikke akkurat løper ned døra her. Det blir en del krangel og småkjekling guttene i mellom. Merker det spesielt nå som ferien straks er over. Og de synes det er vanskelig å finne på noe å gjøre hjemme nå, alt er liksom "oppbrukt" for i år. De har godt av å komme inn i rutinene igjen, og komme tilbake til hver sin arena, med klassen, venner og det sosiale skolelivet. Jeg liker hverdager, jeg.
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker hverdager, det er de som gjør at jeg elsker helger og ferier. Som lærer har jeg eviglang ferie og jeg gleder meg til den hektiske og meningsfulle arbeidsdagen, til helgefølelsen om fredagen, til rutiner, normal døgnrytme, normal matrytme, til fritidsaktiviteter og til mørke høstkvelder. Jeg gleder meg til høstfargene, til høstferien og til adventstiden. Og så gleder jeg meg veldig til å bli kjent med 26 ungdomsskoleelever som jeg skal få kalle mine i noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At hverdagen er tilbake har for meg betydd at problemene med nakke og hodepine er tilbake etter en deilig nesten symptomfri sommer. Dermed er der vanskelig å finne noe bra med hverdagen. Skal jeg trekke frem noe så må det vel være at hverdagen bringer litt mindre utskeielser i form av søtsaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?
![]() |
#19 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Da jeg begynte på jobb forrige mandag, var det et sjokk. Jeg kjenner at neste uke blir mye lettere. Ungene er overmoden for skole nå. Og jeg kan glede meg til helg igjen, og hellige fredagskvelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes også det er greit å komme inn i rutinene igjen, spesielt med leggetider og ungene på skole. Også nærmer det seg høstens store høydepunkt som er venninnetur i Oslo med Soundgarden konsert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|