|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() E-sigarettNoen som har prøvd?
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: E-sigarettHva er en e-sigarett, egentlig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: E-sigarettEn liksom sigarett med damp og smak.
![]() |
#6 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: E-sigarettMannen kjøpte sin i Sverige, og med nikotin til. Han brukte den noen dager, men nå har han ikke rørt den på en stund. Mulig motivasjonen sviktet litt. Kompisen hans ble røykfri ved hjelp av e-sigarett, så det var derfor han ville prøve.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: E-sigarettJeg er frelst:hallelulia: Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor noen vil tenne fyr i enden av noe og innhalere. Det har jeg hatt full forståelse for siden jeg var 11...nå...skjønner det bare ikke. Det funke og det funker så bra at om jeg skulle velge mellom vanlig og e- uten helse risiko ville jeg fortsatt valgt e-sigg. Jeg veksler mellom med og uten nicotin og bruker dansmoke sine det er de jeg har vært absolutt mest fornøyd med.
![]() |
|
|