|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Vi har tenkt til å omrokkere litt på rommene hjemme, og la gutta overta det største soverommet. Det er ikke superstort det heller, (og jeg husker selvfølgelig ikke målene nå heller), men det blir altså da et rom for to kids, pr. nå 8 og 10 år, og jeg vil gjerne holde interiøret litt "ordentlig", altså ikke plakater på veggene festet med lærertyggis eller lego overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Jeg syns Expedit er Verdens Lureste Møbel.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Eldste har fått en Expidit (den mindre typen enn den som er avbildet over her) liggende inn til skråtaket. Den har da to etasjer. Han har også fått en liten sofa som kan bli mini dobbelseng fra IKEA og et Lackbord. Rommet er ikke så stort, så mer enn det + vanlig seng og klesskap er det ikke plass til.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Man kan feste en pult til den også:
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Og så er plassbygde hyller over senga kanskje lurt?
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Vi har flyttet storebror 8 ut fra delesoverommet med lillebror på 5. Da ryker køyesenga, men vi er for tiden veldig klar for seng oppå kjøkkenskap/skuffer. Storebror har fått sånn:
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?At sengen kan brukes som sofa på dagtid. Våre barn har for små rom til noen annen løsning.
![]() |
#12 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Sånne smale lister for å sette diverse ting på, som bilder, diplomer, kjempenødvendig samling av Pez-figurer og de fantastiske fotballpremiene som kommer til å samle seg opp etter alskens cuper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?
Ja! Det er lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Min sønn vil helst at all Legoen hans skal være bygd sammen, så jeg kjøpte knekter i metall for tre hyller på IKEA og hobbyplank fra Obs! Bygg som vi kappet litt av og lagde "utstillingsvegg". Jeg synes det var Veldig Lurt
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Jeg har litt lyst på bildetapet over hele den ene veggen. Med enten verdensrom, hav, jungel eller et svært verdenskart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Vi har foresten hevet ut skrivepultene på begge guttas rom. De var aldri i bruk, likevel. Annet enn til bladoppsamler.
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Dine beste tips til innredning av barne/ungdomsrom?Jeg har satt opp fire ikea mikrobølgeovnskap over sengeveggen på jenterommet. Dvs skap med åpen hylle nederst. Hun har bøkene sine i hyllene, og jeg har sysaker og ymse inni skapene. Pjaktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|