|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDa jeg spaserte til jobb i dag tidlig fikk jeg et anfall av svulmende hjerte over den fine byen min.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittFin tråd!
![]() |
#3 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittGod morgen!
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittFor en fin tråd!
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg elsker å våkne om morgenen og høre fuglekvitter og se ut på tretoppene fra senga og kjenne på at selv om det bor folk på alle kanter, så er jeg nære naturen. Jeg virkelig liker nærheten til skogen i kombinasjon med nærheten til byen.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittFor en fantastisk tråd, Tallulah, og jeg merker at jeg nok en en Oslo-boer inni hjertet mitt et sted. Jeg elsker byen min, men jeg må nok ha mye tid hvis jeg skal fortelle hvorfor, og det har jeg ikke nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittGod morgen! Fuglene kvitrer når jeg står opp, og nå blomstrer både rhododendron og syren i hagen. Bussen tar meg til vakker Bergen by på et kvarter, og det er nydelig å gå gjennom byen på dager som denne. Mange turister, sommerglad lokalbefolkning og kommunen har plassert fine blomsteranretninger over alt.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet ditt
Det er paddeflatt, og jeg og ungene sykler til barnehage, skole og tog.
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittKlokka ringer. Ute skinner sola, den har skint hele natta faktisk. Det varme solskinnet som flommer inn de store vinduene på stua om kvelden er nesten magisk, spesielt på blikkstille kvelder hvor midnattsola speiler seg i Sandessundet mellom Tromsøya og Kvaløya.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittDet er fortsatt morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittGod morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg kan slutte meg til alt det pene og fine ved Oslo. Men jeg bor jo ikke der lenger... Til gjengjeld har jeg marka rett utenfor døra, hyggelige naboer og Ville har bilfri vei til barnehage og skole. Også synes jeg skolen til Ville blir passe stor, de har ca 200 elever. I forhold til skolene jeg selv har gått på, er den liten og oversiktlig som bare det.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg er jo utflyttet vestlending, men elsker Oslo. Det som gjør min morgen, hver morgen, er når jeg kjører nedover bakken rett før jobben, og ser havet og himmelen og alle de små øyene.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittNår jeg kjører hjem fra barnehagen om morgenen, og ser åker alle steder, og fjord.
![]() |
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg elsker å lukke opp verandadøra på soverommet vårt på sommermorgener som i dag, og ligge og vente på at den av tvillingene, som er morgenfugl som sin mor, skal komme tassende. Da har vi en halvtimes tid sammen før latsabbene våkner, og vi alle må stå opp. I dag lå vi under dyna sammen, luktet på morgenen, så på de siste blomstene på epletreet som vi nærmest kan ta på fra senga, og lyttet etter om vi kunne høre den ene lille skjæreungen som har klart seg fra kråkenes herjinger, og som holder til og vokser seg stor i furua utenfor soverommet vårt. Og så filosoferte vi lavt over dette og hint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittÅååå, jeg kjenner at jeg er så takknemlig over å bo der jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Smugleser
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg elsker å våkne om morgenen og høre fossen ikke så langt unna, tasse opp og drikke kaffen min mens jeg leser gjennom Aftenposten, rusle med Knøtto opp til skolen gjennom veier og stier som snirkler seg mellom villaene, før jeg kan sette meg på sykkelen og tråkke i 22 min før jeg varm og svett når kontoret - og noen ganger kan gjøre treningsøvelsene mine på et badehus og se utover hele Oslofjorden.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg er ikke så heldig at jeg kan spasere dit jeg skal om morgenene lenger. Da jeg var student kunne jeg ha skrevet lange beretninger om livet i Bergen sentrum kl. 07 om morgenen, da tasset jeg rundt og nøt brokkene av begynnende liv,
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg elsker at jeg kan åpne vinduet eller verandadøra og høre fuglene kvitre, og bekken som renner gjennom hagen, og alt annet er helt stille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet dittJeg fikk iallefall veldig lyst til å flytte til Oslo av inllegget ditt Tallulah!! Jeg kjente hele turen din på kroppen. Selv om det er en evighet siden jeg gjorde det, savner jeg stadig å bo midt i byen.
![]() |
|
|