|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KlassekontaktIdag var jeg på foreldremøte ang. leirskolen. På slutten skulle de velge nye klassekontakter, og læreren mente at de som var vara ol. kunne jo være FAU klassekontakt til neste år. Men så satt de der å kviet seg da. Så jeg meldte meg likegodt frivillig jeg.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: KlassekontaktJeg har vært klassekontakt flere ganger (ihvertfall en gang med hver av de tre guttenes klasse). Det er ikke mye jobb. Det er som du sier å være med å organisere avslutninger og denslags, og møte på FAU-møtene. Akkurat det siste er ikke min favoritt. Selvfølgelig er det fint å være med og delta i det som har med ungene å gjøre, men på disse møtene er ganske tungrodde, ihvertfall de jeg var på ifjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: KlassekontaktJeg synes det er så rart at ingen melder seg til slikt jeg. Jeg er med Brukerutvalget i barnehagen og kommer nok til å satse på FU også når den tid kommer.
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Klassekontakt
Akkurat det samme har jeg vær med de tre eldste
![]() |
#5 |
re:designer
Ja, det var derfor jeg gjorde det nå, ble litt små-irritert inni meg over at de bare satt der og kikket i gulvet..
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: KlassekontaktHos oss velges det 2 klassekontakter og 2 vara klassekontakter når de går i 1. klasse.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Mm, det var slik når foreldrerepresentanter skulle velges i barnehagen også. Tilslutt formelig ropte en mor ut: Jeg orker ikke denne trykkende stillheten, jeg melder meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|