|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hotell i London, kjærestetur?Jeg vet at det er endel tråder om London, men jeg finner ikke det jeg er ute etter. Jeg og mannen skal til London i påsken, og er ute etter et fint hotell som ikke koster en formue. Vi har bodd på The Langham og St. James, men begge de hotellene er DYRE, vi hadde håpet på å finne noe billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Jeg har vært i London to ganger siste året, og bodd i Kensington begge gangene, Cromwell Road. Veldig enkelt og ganske kort til Covent Garden med tuben i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Vi bodde på dette hotellet tidligere i år og var veldig fornøyde |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Jeg kjenner ikke pris, men vil ikke tro Cumberland er dyrt. Svært sentralt rett over Marbel Arch. Hyggelig og god frokost i den lille serveringen oppe ved resepsjonen. De har midt på treet tilbakemelding på tripadvisor.
![]() |
#5 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?The Strand har små rom, grei standard, grei pris og fin beliggenhet ifht Covent Garden og SoHo. Annenhver gjest snakker svensk eller trøndersk, da.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Akkurat nå har vi landet på The Waldorf Hilton. Ikke akkurat billigere enn The Langham og St. James. Jeg har googlet meg firkantet i øynene i kveld. Eller rettere sagt Tripadvisoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Vi bodde på novotel paddington (ligger rett ved little venice). Koselig område og med tilgang til både bakerloo, central og circle line på undergrunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?The Nadler Soho skal gi god valuta for pengene i den grad det er mulig rundt Oxford Street. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?
Det ser jo kjempeflott ut! Hakket mer romantisk end The Strand Palace.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hotell i London, kjærestetur?Jeg elsker St. Martins Lane hotel, det er dyrt, men man kan gjøre gode dealer på nettet hvis man er tidlig ute eller sjekker nettsiden deres for kampanjer. Frokosten er dyr, men det er Starbucks rett over veien vi ofte har valgt isteden.
![]() |
![]() |
|
|