|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() [Studietur] Hvor?Jeg jobber i en liten barnehage med 9 ansatte i tillegg til styrer. Vi skal på studietur neste høst og vet ikke helt hvor vi vil dra. Det blir torsdag-søndag.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Studietur] Hvor?Mange drar jo til Reggio i Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: [Studietur] Hvor?Vi har vært i Edinburgh - det var en kjempefin tur! Besøkte flere barnehager i byen og spiste haggis.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Studietur] Hvor?Island!! Jeg har ikke vært der, men vet om flere som har vært i en barnehage der de bruker hjalli(?)-pedagogikk. Inspirerende og lærerikt, i disse likestillingstider.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Studietur] Hvor?Barnehagen som ungene gikk i var på studietur til Stockholm da de holdt på med antall, rom og form. Lurer på om det var litt Montesorriorientert.
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Studietur] Hvor?Vi reiste på studietur til Riga. Men ble ikke noe fagrelaterte besøk desverre. Studietur er gøy og kjekt fo samholdet på huset. Reggio eller Danmark hadde vert mine favoritter. Vi hadde vanlig planleggingsdag på hotellet på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|