Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Griner av Trond-Viggo

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 22:56   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Griner av Trond-Viggo

Noen som har tittel/tekst til Trond-Viggo Torgersens sang om å bli pappa?
Hørte den nettopp på radioen og måtte jaggu grine litt!

Nydelig sang...

Sist redigert av Amelie : 10-07-07 kl 23:05.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:41   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Griner av Trond-Viggo

Den tror jeg ikke jeg har hørt noen sinne.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:20   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den tror jeg ikke jeg har hørt noen sinne.

Kanskje den er helt ny?

Gammel 11-07-07, 14:24   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke, men jeg skulle likt å høre den.

Gammel 11-07-07, 22:52   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Den begynte slik:

"Da du kom ut av mors kropp
var du skjør som en liten knopp"

osv.

Må spore opp denne. Spille den for han som snart skal bli pappa igjen...

Gammel 11-07-07, 22:55   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Far

Da du kom ut av mor var du skjør som en knopp
Ikke pen, men du lukta så godt
Og nå er du så vakker og drikker av kopp
Alt du syns er stort er så smått

Jeg har lengta så fælt etter deg – også mor
Jeg er glad, men jeg må bare grine
Og jeg gruer så veldig til du skal bli stor
langt her inne i tankene mine
Du har laga den klumpen av varme jeg har
som jeg kjenner fordi jeg er far

Jeg sku’ vært mer hjemme, sett det du får se
sett hva du syns er viktig og flott
Men det kan ikke noen få gjort noe med
Tiden går – ja se, nå er den gått

Jeg har lengta …………………….

(solo)
Du har laga den klumpen av varme jeg har
Som jeg kjenner fordi jeg er far

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 22:58   #7
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Nydelig!

Gammel 11-07-07, 23:50   #8
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Åe...

Gammel 12-07-07, 00:00   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Søren og, nå griner jeg også her, den er så fin...

Gammel 12-07-07, 00:59   #10
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå skal det sies at jeg griner av (den nye?) teksten etter puss-puss sangen også: Om sommerminner fra barndommen og det å ha laget minner i en ny kropp.

Gammel 12-07-07, 07:25   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå sitter jeg jammen meg her og sipper på morraskvisten.

Gammel 12-07-07, 09:04   #12
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Elsker Trond viggo jeg.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 09:08   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ååå... Jeg er ikke sånn supersentimental egentlig, men akkurat nå fikk jeg litt tårer i øynene.

Så flott å være mann og kunne uttrykke seg sånn.

(Ja, jeg syns menn i utgangspunktet er handikaped i forhold til kommunikasjon og det å sette ord på følelser/tanker)

Gammel 12-07-07, 09:45   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Åh, takk Skytte!

Tørker litt flere tårer her nå.
Sangen finnes sikkert på en CD av Trond-Viggo.

Gammel 12-07-07, 10:02   #15
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sukk, sånne er til og med jeg svak for. Tror jeg skal sende den til sambo, kanskje vi kan spore den opp sånn at vi får med melodien.

- isprinsessa -

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:03   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Det var en rørende tekst Skulle gjerne hørt den også, da, Trond- Viggo synger den sikkert nydelig

Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:42   #17
Mango
Fullverdig medlem

Mango sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mango har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg syntes den var så nydelig at jeg måtte lete litt på nett, og den finnes på cd'n "de du kan+noe nytt og noe rart"

Mango er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:08   #18
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Så nydelig!

Gammel 12-07-07, 13:10   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Flott tekst, men ikke slik at jeg griner. (jeg er jo tross alt på jobb)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:26   #20
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Åh, takk Skytte!

Tørker litt flere tårer her nå.
Sangen finnes sikkert på en CD av Trond-Viggo.

Ja, den er fin.

Trond Viggo har kommet med en samle-cd nå nylig, med gamle og noen nye låter. Du finner Far der.:hjelpsom:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.