Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bomkjøp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 09:26   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Bomkjøp

Har du noen gang gjort et skikkelig bomkjøp? Noe som enten havnet på søpla ettter kort tid, eller som bare står og samler støv. Kjøpt fordi det var så "billig" eller "kjekt å ha". Fortell, fortell

Gammel 26-05-08, 09:32   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp

Jeg kommer i så fall ikke på det nå. Det kommer sikkert sigende etter hvert.

Gammel 26-05-08, 09:33   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er sånne kjøp jeg etter beste evne prøver å fortrenge. Noe er det men jeg kommer ikke på noe.

Gammel 26-05-08, 09:35   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Tja, jeg har et par sko som ikke er så mye brukt. Betalte 50 kr for de og flere hundre i gnagsårplaster.

Gammel 26-05-08, 09:38   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ei popcorn-maskin som det er et ork å bruke, en stilig halternecktopp som ligger i skapet i påvente av at jeg finner en bh jeg kan bruke til, buljongkopper som jeg aldri brukte... Sikkert masse annet som jeg ikke kommer på nå...

Gammel 26-05-08, 09:42   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte ei Tupperware-osteklokke som konsulenten skrøyt opp i skyene. Den skulle holde osten perfekt, sånn at den verken tørka ut eller ble fuktig på utsida. Vel, det var ikke mye sant. Osten ble tørr og ekkel, og osteklokka står i en bod og støver ned.

Gammel 26-05-08, 10:31   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ei olabukse som er smal nede, kjøpte for 4 år sida, brukt ei gong og kjem ikkje til å bruke att.

Eit litt finesett kjøpt rett før eg blei gravid med mellomste. Blei for lite og når det passa att var det ikkje så aktuelt å bruke det. Litt for spesielt.

Ellers er det lite bomkjøp her.

Gammel 26-05-08, 20:20   #8
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Trimsykkel! (noen flere kanskje?)

Yr av glede over å ikke være gravid etter jeg fikk Schnuppa i 2006 kjøpte jeg 3 par sko på et sånt "ta 3 betal for 2"-tilbud. Det var bare ett par jeg likte sånn passe, de to andre kunne jeg like gjerne kasta med en gang. Typisk meg. Kan ikke helt huske å ha brukt det paret jeg likte en gang.

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:27   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Åjada, det skjer nå og da det. Men jeg er en jævel til å fortrenge slikt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:29   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hele tiden! :lett påvirkelig:

Gammel 26-05-08, 20:31   #11
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Dårlige turklær fra Felleskjøpet. Jeg tenkte at det bare var å impregnere dem, så skulle det være like gode klær som disse her goretexklære. Det er noen år siden da, og de var jo ikke dyre. De var bare så dårlige til mitt bruk.

Gammel 26-05-08, 20:48   #12
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kjøpte ei Tupperware-osteklokke som konsulenten skrøyt opp i skyene. Den skulle holde osten perfekt, sånn at den verken tørka ut eller ble fuktig på utsida. Vel, det var ikke mye sant. Osten ble tørr og ekkel, og osteklokka står i en bod og støver ned.

Har Tupperware flere typer osteklokker? For jeg kjøpte ei (i Sverige faktisk) og det er et av de beste kjøpene jeg har gjort.

Bom kjøp: En annen Tupperware boks som skulle holde grønnsakene friske lenger. Ligger på boden. Er kanskje brukt 2 ganger (den er for stor).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:53   #13
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Bom kjøp: En annen Tupperware boks som skulle holde grønnsakene friske lenger. Ligger på boden. Er kanskje brukt 2 ganger (den er for stor).

Ikke salat-bollen? For den er ett kupp! (utenom at rista nedi har en lei tendens til å rote seg bort..)

Gammel 26-05-08, 21:01   #14
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Flerfoldige tupperwareting står på min merittliste:

- Osteklokke, osten mugner raskere i denne enn i en plastpose
- Salatslynga, tar sykt stor plass i skapet, og jeg bruker den bare ikke
- Osteraspe/maler - er vond å raspe ost med (bruker kortere tid på ikeas 40 kr modell), funker dårlig på nøtter (brukte 1/2 time på å male 150 g mandler...)

I tillegg tror jeg salongbordet vårt, som kostet den nette sum av 6000 kr også går under bomkjøp. Er jo i daglig bruk, men med glassplate i midten og en kirsebærfarge som vi ikke har på noe annet er jeg ikke særlig fornøyd.

Gammel 26-05-08, 21:13   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jannski, her.

uuups!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:14   #16
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av jannski, her.

Orbitrek? Tells det?

Gammel 26-05-08, 21:16   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Og det sier du nå?
Jeg har nok av bomkjøp. Klær, sko, ting og tang. Og denne.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:16   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Jeg fant en gang ut at jeg måtte ha en bil. Så da kjøpte jeg en bil, og eide den i ett år før jeg orket å begynne på salgsprosjektet. Bilen var knapt brukt, den bare stod der. Det kostet meg uhyggelig mye penger. Det kaller jeg et realt bomkjøp. (Og jeg skal aldri kjøpe bil igjen.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:19   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Pensumbøker for å gjøre ferdig master'n min

Ellers er jeg, som MokkMokk, en j**** på fortrenging!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:53   #20
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Bleiebøtte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.