|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
Hvor: Nordland
![]() |
![]() Nytt i harmoni med litt gammeltJeg er glad i og blandet litt nytt med gammelt når det gjelder interiøret. Nettopp vært å hentet ned noen gamle kofferter.
![]() |
#2 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammeltFint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammeltjeg har en haug med slike som jeg bruker til både klær og cder og diverse i sommerhuset mitt. Tør du å ha dem åpne med småbarn i hus? Har du sikret dem så de ikke klapper igjen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
Hvor: Nordland
![]() |
![]() Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt
Den var kun åpen når jeg fotograferte også fikk minste tøtta leke i den mens jeg var i nærheten . Ellers er det lukket igjen
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt
Jeg fikk lokkett på en av mine over fingrene, og det var ikke så veldig deilig, egentlig. Au.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt i harmoni med litt gammeltSå fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|