|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg trenger nytt ullundertøy. Er avhengig av å ha et som føles mykt og behagelig mot huden, men som likevel kan vaskes i vaskemaskinen.
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg har både Kari Traa og Helly Hansen og er fornøyd med begge. Bonus selvsagt at de kommer i mange fargerike varianter. Har et Devoldsett også men det har blitt hullete i vask, det har ikke KT og HH blitt selv om de er vasket minst like mye.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Takk for godt tips, Primrose! Devold var et alternativ for meg, men jeg gidder selvsagt ikke å kjøpe det hvis det fort blir hull i det.
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg synes i hvert fall det. Har opplevd det samme med jentungen sitt sett også. Vi har forresten også sett fra Aklima i huset og det virker varmt og bra samt har holdt seg i vask.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg derimot er veldig fornøyd med Devold. Syns det holder seg godt i vask også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Devold er veldig godt ulltøy synes jeg, men det blir dessverre fort hullete.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg elsker Pierre Robert sine ulltrøyer. De er både fine og varme, og gode å ha på. Jeg går alltid med en slik innerst. Enten uten ermer, med korte ermer, eller med lange. De har Sånn v-hals, og går inni det aller meste av både gensere og til og med finkjoler.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg har flere ullgensere fra Stormberg som har holdt seg veldig bra. De er det halv pris på i Stormbergs nettbutikk i dag, ser jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Denne. Den har jeg i svart, og grå, og vinrød, og mørkeblå, både med og uten ermer. Ull og litt silke.
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Har god erfaring med både Kari Traa, Devold og HH. Synes ulltøyet fra Devold har holdt seg godt, det eneste vi har fått hull i er buffene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg har Kari Traa og Ulvang til utebruk. Begge er gode og holder i vask. Bruker Pierre Robert trøyer under til innebruk, og er fornøyd med dem også. Synes de er for tynne til turer ute. Men jeg er en frysepinn da...
![]() |
#15 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg er storforbruker av ullklær. I mitt neste liv skal jeg ikke bli en frossenpinn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Takk for mange svar!
![]() |
#17 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Ull med teknisk innside fra devold har eg. Det har helse seg godt og er ikkje hull i
![]() |
#18 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg syns KT sitt ullundertøy ble slafsete i fasonger etter en tids bruk.
![]() |
#20 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilket ullundertøy anbefaler du til fritidsbruk?Jeg er mest fornøyd med Devold active. Det holder bra i vask og varmer godt. Har ikke fått hull i det.
![]() |
|
|