|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tusenfryd blir røykfri
http://tusenfryd.no/om/pressemeldinger.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriDet er supert. Om Tusenfryd taper på dette, så vil jeg påstå at det finnes altfor mange egoistiske voksne/foreldre i dette landet.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriJeg røyker selv, men synes likevel det er supert!
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriNår det gjelder alkohol så er jeg litt delt. Et normalt inntak av alkohol er ikke til sjenanse for andre enn den som drikker, i motsetning til røyk. Nå drikker jeg ikke selv (bare 1-2 ganger i året maks) så for min del kan både røyk og alkohol forsvinne, men jeg synes ikke det helt kan sammenlignes med røyk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriJeg synes bare ikke alkohol og barn hører sammen. Greit, de fleste klarer å stoppe etter den ene ølen, men altfor mange klarer ikke det. Og om det virkelig er smaken en er ute etter, så kan det jo serveres munkholm eller lettøl.
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriJeg har ikke sett det bli drukket/servert øl på Tusenfryd, men det er jo mulig de gjør det. Det hører uansett ikke hjemme der.
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriFlott - flott - flott! Jeg er bare sååå lei av å måtte puste inn dritt overalt ute. Uansett hvilken bygning du skal inn og ut av, så står det idioter rett på utsiden som gjør det umulig å slippe unna.
![]() |
#10 |
er her
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriBarn og alkohol hører ikke sammen, så det har jeg ingen problem med å droppe. (På slike steder iallefall, hjemme til grillmaten derimot er en annen diskusjon...)
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriOg jeg syns godt de kan ha parken alkoholfri også. Og hva med å tilby gjestene noe skikkelig mat også, istedet for bare ting som drypper i fett uten noe som helst form for næring?
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriDe har da det på den ene restauranten? Jeg tror nå jeg har spist både pasta og salater.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriÆsj det er så mange PK-folk her inne at det aldri blir noen saftige diskusjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriKjempebra forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
X First Lady
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfri
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriSå bra.
![]() |
#18 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriSkulle bare mangle att ikke en slik plass ble røykfri! Og når man skal kose seg en dag på Tusenfryd med barna må man drikke øl?! Bort med alkoholserveringen også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriKan noen bekrefte/avkrefte at det er alkoholservering på Tusenfryd?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Tusenfryd blir røykfriVeldig fint tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|