|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Huskeliste - jente 5 1/2 årDatteren min på 5 1/2 år skal være med til syden for første gang nå snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årSkal hun være med venner/familie? Hvor lenge?
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årTegnesaker, bok og noen figurer. Mine barn sitter gjerne i ly for solen og tegner, hører musikk eller leker med Pet Shop. Solbriller og solhatt. Også synes jeg det er greit å ha med paracet til barn, rensevann og gode plaster.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årJa, lite reiseapotek og solhatt er lurt, samt solkrem.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årUngene mine hadde klart seg med 2 sommerkjoler og badedrakt.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årTusen takk for tips! Jeg skal selv være med, og vi kommer til å vaske klær for å slippe å dra på så mye. Tenker at jeg heller prioriterer å ta med ting å leke med, så jeg kan få mest mulig avlastning. (Dette er egentlig en helsetur for min sykdom, så vi kommer til å prate en del på forhånd om at vi må holde på litt med vårt også) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årMin erfaring er at vi nesten alltid tar med for mye. Og skulle man ha en sommerkjole for lite, så er det enkelt å få tak i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årIkke ta med mer enn du får plass til i en litt slapp bærepose.
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 år
Jeg bruker å ta med litt Zalo i en reiseflaske. Bruker den på flekker av is og leskedrikk, så er plaggene nesten rene igjen. Klærne blir ikke mye brukt, men fort flekkete. På Kanariøyene er det Zara, stor stas hos jentene, og billig for meg.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årMin erfaring er at det er greit å ha med tskjorter (eller kanskje kjoler for din del) nok til h ver dag - det blir issøl på de lett. Det er jo bare på kveldstid de bruker særlig med klær. Mine har klart seg fint med få nederdeler - men t-skjorter har vi måttet hatt noen av.
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årJeg skyller opp tøy i litt biotex og henger opp. Flekker kan du ta med å ta på litt sitron og henge i solen mens du er på stranden, tar til og med tomatsaus.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Huskeliste - jente 5 1/2 årMine gikk i bikini/badetøy hele dagen, og ellers kjoler på kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|