|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hvor mange jakker har du | |||
1-5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 30,43% |
6-10 |
25 | 27,17% |
11-15 |
15 | 16,30% |
16-20 |
14 | 15,22% |
21-25 |
4 | 4,35% |
26-30 |
4 | 4,35% |
Banan |
2 | 2,17% |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg fant ei jakke på Zalando jeg bare måtte ha i går, og før jeg bestilte tok jeg en runde på om jeg hadde noen jakker jeg kunne kvitte meg med, evt selge for å finansiere den nye. Jeg har sikkert 15 jakker/kåper, men det var kun én jeg ikke ønsker å ha lengre, men den er 10 år gammel og ikke mye å selge. Alle jakkene er ulike og til hvert sitt bruk.
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg har mange, sikkert rundt 20... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg tør ikke telle over, men jeg har mye jakker. Ikke så mye kåper, men to lange dunjakker, ergo trenger jeg jo en kåpe til pent, ikke sant?
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg har ei vinterkåpe, ei dunkåpe, ei dunjakke, en sommerjakke og en deminjakke. Ja, og en skalljakke. 6 stykker. Jeg hadde glatt klart meg uten denimjakka og dunjakka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?1 dunkåpe, 2 dunjakker, 1 skalljakke, 1 skallkåpe, 3 ullkåper, 1 lys vårkåpe, 1 kort bomullsjakke. 10 stk tilsammen. Trenger ikke begge dunjakkene, og heller ikke 3 ullkåper. 2 av de er gamle og ikke så fine, så brukes ikke. Trenger flere sommer/vårjakker, eller 1 ihvertfall.
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg har mange, hvis jeg teller med alle sesonger. Vet ikke om jeg tør å telle, men de jeg kommer på er: 5 skinnjakker, 3 ullkåper, 1 kortere ulljakke, 1 dunparkas, 1 annen foret parkas, 1 tynn dunjakke, 1 boblejakke, 2 snowboard/skijakker, 1 softshellkåpe, 1 allværskåpe, 2 regnjakker, 3 stk trenchcoat/tynne kåper, 1 sort pen jakke, ihvertfall 4 dressjakker, 1 tweedjakke, 1-2 tynne sommerjakker. Alle disse er i bruk, og er kjøpt over flere år. I tillegg har jeg nok noen jeg egentlig ikke har brukt på lenge, som kan komme seg ut av huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Dressjakker regner jeg som innejakker og har ikke telt de, men har 5 av dem også.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Ikke mange. Dunjakke, regnkåpe, skinnjakke. En gammel skalljakke jeg ikke bruker. Et par slitte ulljakker som skal byttes ut. Jeg trenger jakke.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Det jeg kommer på er i hvert fall en lang dunkåpe, en parkas, en tynn og en tykk skinnjakke, en dongerijakke, et par ulljakker for vår/høst, en regnjakke eller to, en regnkåpe, en håndfull knelange kåper, en dunvest. Det er nok mer også.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg kvitter meg sjelden med ting. En dyr pen kåpe jeg kjøpte i USA da jeg forlovet meg for 17 år siden er umoderne, men kul, men hindret meg ikke å bruke den senest for Moen uker siden. Så kleslageret er stort, men jeg har plass til alt og why not? Jeg regner med at jeg har minst 10 valgmuligheter i hver jakkekategori... Men jeg synes som sagt at det er gøy å variere, og si at "Ny? Nei, denne er over 10 år gammel!" til venninner som ikke ville vært caught dead i annet enn det nyeste nye hippe dyre.
![]() |
![]() |
#13 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Tja. Jeg har vel to kåper, to skinnjakker, to olajakker, en høstjakke (lett foret), en ulljakke, en kort og en lang tykk dunjakke, en tynn dunjakke pluss noe annet jeg ikke har oversikt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?11 tror jeg, og det er da for alle sesonger.
![]() |
![]() |
#15 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Jeg har
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Hm, jeg krysset av for 11–15, men jeg mistenker at det nok er litt over 15. 4–5 av dem kunne jeg nok kvittet meg med, resten vil jeg ha. Mange av dem har jeg hatt lenge, den eldste (lang ullkåpe) har jeg hatt siden 1998.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?To sommer-skinnjakker og en vinter-, en slags boblejakke, en annen vinterjakke, en regnjakke, to bomullsjakker. Og en allværsjakke som man kan ta ut fleece-foret på, så da er det forsåvidt en fleecejakke også.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 06-04-14 kl 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Tipper rundt 10, jeg gir bort jakker ganske ofte, både fordi de tar mye plass å oppbevare og fordi jeg går fort lei av dem. Dunkåpa har jeg hatt i fire år, da. Bergansjakka i tre år. Egentlig kjøper jeg lite jakker.
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?Skal vi se.
![]() |
|
|