|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Prøv noe nytt i oktoberhttp://www.ted.com/talks/matt_cutts_...r_30_days.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktober
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg testet ut dette i fjor da jeg hadde søvnproblemer. For min del var det en nyttig øvelse. Men siden det ikke hjalp nevneverdig på søvnen begynte jeg å drikke litt kaffe igjen etter forsøket. Men nå er det redusert til før lunsjtid.
![]() |
![]() |
#4 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberVet du, det med kaffen skal jeg jaggu slenge meg på! Jeg har lenge tenkt at jeg skal prøve å kutte det ut for å se om det kan virke positivt på en del magetrøbbel jeg har.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg skal ha sove-oktober. Jeg skal sove 8 timer så mange netter som mulig. Det blir gøy.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg har sluttet å jobbe etter ni om kvelden (ihvertfall de fleste kvelder). Det gjør underverk for søvnen, så da kan jeg med god samvittighet kose meg med et glass cola zero på kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJa, det er jobbing på kvelden som er søvnkilleren her, jeg drikker uansett ikke kaffe etter kl 16, men jeg kan jo ikke kutte ut å jobbe, liksom.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberKutte ut kaffe går ikke, men jeg drikker ikke kaffe etter lunsj.
![]() |
#9 |
En som trener
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberMeningen med tråden var ikke at alle skulle slutte med kaffe altså, det er bare det jeg har lyst til å prøve. Andre ting kan f.eks. være å være vegetarianer, trene, spille blokkfløyte eller være gøyal på håret hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
audio, video, disco
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberÅ, gøyal på håret er jeg jo støtt, helt uplanlagt!
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg drikker ikke så mye kaffe, men blir så glad av den gode smaken av nypresset mørkbrent eller en god espressodrikk så det utgår garantert ikke.
![]() |
#14 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberNoe lignende her, Syrinx. Jeg skal prøve ut noen oppskrifter på retter som jeg aldri har prøvd før. Kanskje noen kaker også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberJa dette har jeg lyst til å være med på, men på tenke litt på hva jeg skal gjøre/ikke gjøre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberTror det må være å se en TedTalk, har hørt mye om det, men aldri giddet å sett noe? Ellers tror jeg oktober blir den måneden hvor jeg lager mine egne skråbånd!!
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Prøv noe nytt i oktoberAh, Divine, det var litt av et mål!
![]() |
|
|