|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Barcelona - tips til leiligheter eller område?Jeg lurer på hvor i Barcelona det er smartetst å bo i byen og om noen har noen leiligheter å anbefale. Det er kjæresten og meg, så vi er ikke avhengig av å bo barnevennlig denne gangen. Vi reiser i juni/juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?Kan jeg dytte i denne i stedet for å lage ny tråd?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?Banys Orientals sine suites har plass til hele familien. Ligger i El Born, midt i gamlebyen. Nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?El Born, Barry Gotic eller om dere vil bo ved stranden, Barceloneta.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?
Vi er også ute etter eit hotell som har plass til to voksne og tre barn!
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?Ikke jeg heller, og de så veldig fint ut.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - tips til leiligheter eller område?Send dem en Mail! Vi trenger ikke plass for fem, men vennefamilien vi reise med hadde en suite, en dobbeltseng, en sovesofa for to barn og så fikk de inn en ekstra seng til. Vi bestiller på nett, men tror vennefamilien tok det pr Mail, helt klart verdt et forsøk. Jeg anbefaler det på det sterkeste. Og beliggenheten er helt fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|