Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finne eier?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-13, 19:50   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finne eier?

Hvor kan jeg finne eier av et bilnummer?

Gammel 27-11-13, 19:51   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finne eier?

Sms-tjenesten til vegvesenet?
http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Fakt...oyopplysninger

Gammel 27-11-13, 21:01   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

REGNR "BILNUMMERET" - sendes til 2282.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 23:45   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant det i stad og har sendt melding, men det tar kanskje tid med svaret?

Det var en gjøk som parkerte meg inne, i går. Akkurat som om jeg ikke var sur nok!
Han gjorde det med en annen et annet sted jeg var i går, og jeg tror jeg vet hvem det var, men vil være sikker.
Han ligger dårlig an!
Og ja, jeg tok bilder, opptil flere!

Gammel 27-11-13, 23:46   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Standard

Og du vet sikkert hvem det er, Elisabet.

Gammel 28-11-13, 08:55   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Og du vet sikkert hvem det er, Elisabet.

Send meg prikk. Pleier å få svar raskt når jeg sender bilnummer til det nummeret for å sjekke eier på en bil. Husk mellomrom mellom regnr og bilnummer og ikke mellomrom mellom bokstavene og tallene i bilnummeret. I dag er jeg ikke på jobb, men ellers så klarer jeg å finne ganske mange bilnummer på jobben, så neste gang får du sende melding til meg gullet om det er rett merke som jeg driver med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:41   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt parkert inne to ggr. Ene gangen kom politi og tauebil.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 11:01   #8
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg skriver ikke REGNR i det hele tatt, bare selve bilnummeret (sammenhengende) og sender til 2282. Får svar umiddelbart.

Gjøres feks når jeg vil at folk skal flytte bilen eller de har gått fra bilen med lysene på og sånt. Veldig kjekt

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:43   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker også 2282 hvis det står biler feilparkert i borettslaget. Veldig greit.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:44   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Standard

Men når jeg ikke får svar. Kan det være fordi bilen er registrert på firma?

Gammel 28-11-13, 12:57   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er en leasingbil bruker det å komme opp navnet til et finansieringsfirma fordi det er de som står som eier. Og da er det jo håpløst å finne ut hvem som kjører rundt med den.

Har aldri vært borti at det ikke kommer svar. Kanskje noe feil med tjenesten? Har du forsøkt med et annet bilnummer?

Gammel 28-11-13, 13:01   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Standard

Nå prøvde jeg mitt bilnummer, men ikke noe svar.

Gammel 28-11-13, 13:07   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Jeg forsøkte med en tilfeldig bil utenfor vinduet her. Skrev bare bilnummer (uten noen mellomrom) og sendte til 2282, fikk navnet på en kollega tilbake.

Gammel 28-11-13, 14:19   #14
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi ble påkjørt engang mens vi sto parkert, så nr på bilen som kjørte inn i oss gjennom et butikkvindu. Vi ringte politiet og fikk navn på eier som ble oppringt av oss før hun fikk sukk for seg. Ellers pleier sms som nevnt over å fungere utmerket.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.