|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [2013]Materialliste Twenty-four shades of glueHva trengs til de ulike lukene i årets julekalender?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-12-13 kl 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTil 3. desemberluken trenger dere:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTil 5 desember trenger dere:
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTil 22. desember trengs følgende:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 19-12-13 kl 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTil 10. desember trenger dere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueNå vet jeg hva jeg skal ha i luke 10!
![]() |
#8 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTilbehør til min luke er forresten instant kakao, minimarshmallows og sukkertøystenger. Man trenger nok til både glass og kreatør.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueJeg fikk Bloppy sin luke så her er hva som trengs til den 6.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueNå har jeg ikke laget klart ennå, men tanken jeg har i hodet inkluderer:
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueTilbehør til min luke som ikke er før 21. Noen sjampiskorker, jo fler jo bedre, litt hobbymaling og en svart tusj, litt filt eller ferdigstrikket strømpe på rull, piperensere og litt mer filt, litt garn i ulike farger og en skriver. Man trenger ikke en liten hund, men det er jo hyggelig å ha en slik i huset, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 04-12-13 kl 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueJeg er heller ikke helt klar med min luke, historien er jo så skummel at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut helt til 16. desember! Men det man trenger til min foreløpige plan er:
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueHva som trengs innen 12.12
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 05-12-13 kl 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glue7.desember:
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glueJeg har en liten endring på min luke.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glue19. desember ble det, byttet med Neket.
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Materialliste Twenty-four shades of glue23. desember:
![]() |
|
|