|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Lar du deg bevege av denne videoen?Jeg er en sucker for feel-good-greier, og kan finne på felle noen tårer av happy-snappy-cola-reklamer og den slags. Denne gangen var det et PR-stunt som bare ble så...så...rørende! |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Tja ... Nei. Å gi folk dyre gaver som et pr stunt er ikke spesielt rørende syns jeg. :kjip:
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Ja, jeg syns det var skikkelig kult. Julestemningbonanza! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Jeg syns det var koselig og ett morsomt påfunn. Smilte mens jeg så den, men ble ikke direkte rørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Nei, mennesker som har i overflod og får enda mer overflod, rører meg ikke.
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Det er jo ikke rasjonelt å bli så rørt av et PR-stunt som dette. Eller av Libero-ungen som reiser seg opp på to ben for første gang - til storslagen musikk. |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?
Nemlig. Sånn er de med meg også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Jeg griner av ALT. :gravid uten filter:
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Rørt blir jeg vel ikke, men jeg syns det er et veldig hyggelig stunt, og er barnslig nok til å bli glad over slikt, uansett hvor kommersielt det egentlig er. Jeg liker at folk blir glade, jeg.
![]() |
#13 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Jeg synes slikt er skikkelig feelgood og delte den villig med ett par andre like etter atjjegså den iigår.
![]() |
#14 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Jeg tenker i all hovedsak at jeg synes litt synd på han som sa sokker og underbukser i stedet for Jorden-rundt-reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?
Nei, og jeg som sjelden griner, ble faktisk ganske flau her jeg sitter på kontoret med tårer nedover kinnene!
![]() |
#18 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Jepp.
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar du deg bevege av denne videoen?Noen ganger er det litt slitsomt å være så lettrørt (jeg grugleder meg til St. Lucia denne uken, for eksempel), men jeg er samtidig glad for at jeg er slik. Det er jo litt vitaliserende, på en måte. |
![]() |
![]() |
|
|