|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem påNå er jeg bare lei meg. I morgen skal jeg skrive litt om det. Beklager at jeg lagde så drama. Savner dere oldemor?
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem påÅ du vakre guttebarn. Du skal få en ny Casp av meg.
![]() |
#3 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem på
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem påNå falt min verden i grus.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem påSavner oldemor, og gleder meg til jul. Du er vakker, torsk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Alt sammen har vært en spøk og jeg gikk fem påOk, vi innrømmer det. Jeg er ikke et vakkert guttebarn, men to pleietrengende veldig vakre pensjonistkvinner som bor på aldershjem. Ergoterapeuten vår, Kari, hjalp oss med lage denne kontoen. Det er forresten hun som skriver for oss, da vi var ung fantes det ikke bokstaver. Hva syns dere om at to pleietrengende veldig vakre pensjonistkvinner som bor på aldershjem henger på foreldreforumet deres?
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
Er Kari på jobb på en lørdag?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En som trener
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
<*(((<
|
Nå ble vi to pleietrengende veldig vakre pensjonistkvinner veldig lei oss. Hvorfor skriver du så slemme ting?
![]() |
|
|