|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Det er vel flere enn meg som har fått med seg reklamen for "Elitesingles". Prinsippet er vel altså at her skal du som er "sofistikert og godt utdannet" kunne finne likesinnede for dating etc.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg er ikke velutdannet (Ennå? Vet ikke om jeg teller som det når jeg blir ferdig med fire år på høyskole heller.), men for min del er det irrelevant. Kjæresten har fagbrev og kommer ikke til å utdanne seg noe mer. Jeg ser vel heller for meg at det hadde vært et mål for meg å unngå såkalte elite-sider.
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Nå er ikke jeg singel og om mannen min dør så tviler jeg på at jeg gidder å starte på nytt med noen ny mann.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg hadde ønsket å sjekke det ut av nysgjerrighet, men jeg hadde jo ikke sluppet inn.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?
Det er viktig for meg. Han trenger ikke jobbe fulltid, og jeg hadde ikke dumpet en mann jeg allerede var glad i om han skulle bli syk eller arbeidsledig, men jeg hadde ikke valgt en allerede ufør mann. Så kynisk er jeg, etter å ha erfart et ekteskap med en som ikke jobbet.
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Egentlig tenker jeg det også, men om han av en eller annen grunn har nok penger og vil være hjemmeværende og passe huset og lage middag, og hadde hobbyer og venner, så hadde det også vært greit.
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Sannsynligheten for at jeg kommer til å trenge en datingside er minimal, men rent hypotetisk sett så hadde jeg nok sjekket ut en slik nisjeside, ja. Men man er jo ikke garantert at vedkommende er velutdannet eller softistikert selv om man regger seg på en slik side
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg har snust på den, og sveipa innom litt andre også.
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Hvor høyt utdannet må man være?
![]() |
#11 |
awesom
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg ville brukt Wordfeud.
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
Jeg vet om ei som forlot mannen for en på wordfeud. Det går definitivt an. :kneg:
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg har datet ganske mange vil jeg påstå, og de rareste var de med høyest utdannelse... ironisk nok. Han ene rare holdt på med en doktorgrad og han andre holdt på med mastergrad nummer to. Og jeg snakker ikke litt småsnål, men jeg snakker RAR. Han ene gjorde ting som var langt utenfor min komfortsone... Men hva vet nå jeg, jeg har bare en stakkars bachelorgrad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor jobbet han ikke? Og hva var det som var så vanskelig med at han ikke jobbet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Næh, jeg kommer langt med å registrere meg på de SKIKKELIG lugubre stedene og oppgi at jeg ikke svarer på meldinger med og/å-feil.
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg har ikke tenkt å gifte meg igjen eller komme i noe forhold igjen dersom Lorden skulle finne på å dø eller gå fra meg (med et mulig unntak for Esme og en god kamerat i fht å dele husleie og økende eksentrisitet) men hvis:
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg har null tro på at de som bruker en slik tjeneste er eliten. Enten er det folk med dårlig selvinnsikt, eller så tilhører de en "elite" jeg virkelig ikke ønsker kontakt med.
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Jeg sveipet innom et annet forum der denne nettsiden var diskutert. De samme folka der som alle andre steder, sa de som hadde prøvd. Såvidt jeg vet er det ikke krav om master eller noe for å bli medlem der heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
|
|