|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Juhu - julegave til 11-åringen er i boks!Hun har alt. Unntatt en godstol på rommet. Hun hadde en hengestol som fallt ned to ganger (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Du er så glad at du må fortelle det to ganger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!
Gjorde jeg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Hurra for gave i boks! Jeg er barnslig lykkelig over storebrors Playmo-drageridderborg. Den skal jeg leke med...
![]() |
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Hurra, know the feeling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Så flott gave! Dette er nok siste år min nesten niåring får Lego.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Jeg har faktisk kjøpt lego til 11-åringen. Men han elsker det. Får et gigasett med motormuligheter. Det er ikke sikkert det blir siste gang heller, vi har ennå ikke kjøpt mindstorms til han.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Min elsker Lego enda og det står på ønskelisten. Jeg regner med at noen av er andre gir henne Lego til jul, det er det eneste hun leker med fortsatt.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!Så deilig å vite at gaven til barna er i boks. Og at de helt sikkert blir fornøyd.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen ner i boks!
Her går det nå bare i Lego friends for henne, men kommer det noen nye ting til høsten kan det kanskje enda være aktuelt.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen er i boks!Jeg har kjøpt Fatboy til minstesnupp, men den er jo like diger som en liten dobbeltseng.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juhu - julegave til 11-åringen er i boks!Mine to får bakeutstyr, pulsklokke, fotobøker og muligens partoutkort til Brann Stadion.
![]() |
|
|