![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Salt til småbarnJeg lurer på hvor mye salt mat jeg skal la jentungen (ca 20 mnd) få lov til å spise. Jeg vet at de små ikke har like god evne til å bryte ned salt som voksne, i tillegg til at det generelt sett ikke er bra med for mye salt for noen, og vanligvis har vi ikke mye salt i maten som hun spiser. Men spekemat er hun helt vill etter. Hvis vi har rømmegrøt og i tillegg setter spekemat på bordet (jeg vil jo veldig gjerne ha spekemat til rømmegrøten selv da
![]() |
#2 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salt til småbarn
Dette er det sikkert andre her som har greie på, men jeg ville nok latt henne stappe i seg så mye hun orket, siden det er såpass sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Salt til småbarnJeg kan ikke se for meg at det skal være noe galt i å la henne gafle spekemat en sjelden gang. En ting er nå om det er hver dag.. men av og til?
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Salt til småbarnJeg henger meg på synserne og ser for meg at det er helt greit så lenge man ikke spiser mye salt hele tiden.
![]() |
#5 |
På flyttefot
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
![]() ![]() |
![]() Sv: Salt til småbarnHun er jo ikke så liten lenger, så jeg ser heller ikke problemet med at hun spiser salt (det er spesielt før de er 1 år man skal unngå salt).
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salt til småbarnDa lar jeg henne få mumse.
![]() |
|
|