|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() SPA-hotell rundt OsloHva har man å velge på som er maks 1 time fra Oslo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloHolmen fjordhotell har god mat, men stryker vel på "danskebåt"-kravet.
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SPA-hotell rundt Oslo
Jo, Son spa er veldig fint, og fyller de fleste kriteriene dine, mener jeg.
![]() |
#6 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: SPA-hotell rundt Oslo
Ja, de stryker kraftig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloSon er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloHvis dere kjører skikkelig fort rekker dere Farris Bad på en time.
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloHolmsbu spa er bra. Både utsikt, turmuligheter og maten er grei. Har ikke overnattet på selve hotellet men i husene ved siden av, god standard.
![]() |
#13 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloStrømstad spa forresten, har ikke spist der, men ellers oppfyller den de fleste krav
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloEneste negative jeg kommer på med Son er at restauranten er litt kantine-aktig i atmosfære. Men maten er nydelig. Utsikt fra rommene er fantastisk (men koster litt ekstra). Spa-avdelingen prøvde jeg ikke, men de jeg var der sammen med sa at det var bra.
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloSon Spa er veldig bra, men er å foretrekke på sommeren. Suitene koster ikke mye mer enn vanlig rom og har flott utsikt og terrasse.
![]() |
#16 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloSon spa er absolutt å anbefale hvis man er glad i god mat, de leverer gang på gang. Maten på Norefjell har skuffet de tre gangene jeg har vært der. Holmen var jeg heller ikke veldig imponert over, men har bare spist middag en gang, så mulig vi hadde uflaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloFarris Bad. Ikke langt til den flotte kyststien derfra, eller til Mølen, utrolig flott der ute. Eller Stavern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloFarris Bad var fantastisk da jeg var der for et par år siden, men det er jo litt lenger enn HI ønsker seg. Jeg tror likevel jeg ville ha valgt det. Det oppfyller i alle fall de andre kriteriene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: SPA-hotell rundt OsloJeg syns Farris bad var litt oppskrytt. Maten var ikke noe særlig syns jeg (med unntak av frokosten - den var knall). Men vi var veldig mange på et stort arrangement, så det kan jo ha noe av skylden. Jeg vet andre er kjempefornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|