|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Musikk på øret på jobb - hva?Vi har en superbråkete byggeplass utenfor kontoret nå og jeg trenger å konsentrere meg litt mer enn det jeg klarer just nu.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Hvis du trenger pepp
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Ja, jeg er visst fjorten år.
![]() |
#6 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Jeg konsentrerer meg best til instrumentalmusikk, sangtekster forstyrrer syns jeg. Jeg hører mye på klassisk musikk på jobb (sitter i åpent landskap med en del ganske høyrøstede kolleger). (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Mitt beste "stenge bråk ute mens jeg vurderer tekster"-album er The Color and the Shape med Foo Fighters.
![]() |
![]() |
#9 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Akkurat nå hører jeg på Madrugada. Men det er jo nesten håpløst. Jeg simpelthen ELSKER Sivert Høyems stemme og blir bare sittende og se drømmende ut i luften.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Jeg konsentrerer meg best til klassisk musikk. Beethoven, Tsjakovskij, Chopin. Kjente stykker, så jeg vet hva som kommer og ikke skvetter av plutselig paukebonanza og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Jeg konsentrerer meg best til pianomusikk og hører mye på Einaudi når jeg jobber.
![]() |
#12 |
Klar
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Jeg spørs Spotify hva de syns jeg skal høre på *enkel* Nå nylig fant jeg en liste som het While you work, eller noe lignende, og den funker veldig bra! Jeg har også en ferdig chill-lounge music liste som funker både på jobb og hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Nyeste låta til Foo Fighters er knallbra! Something from nothing
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Søk på spotify på "study classical", da finner du mye intrumentalmusikk som er lett å jobbe og konsentrere seg til.
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikk på øret på jobb - hva?Mine favoritter akkurat nå er:
![]() |
|
|