|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Erfaring med hotwire?Vi skal til USA i sommer. 2 reisevante voksne og 2 barn på 9 og 6 år. Hotell i NY er relativt dyrt. Vi vil ha et sentralt hotell, men nøyaktig plassering er ikke viktig for oss. Vi har blitt anbefalt Hotwire.com. Det er en nettside hvor man bestiller hotell i en gitt by (og innenfor et gitt område når byen er stor), og så får man vite hvilket hotell først etter at man har bestilt. De vi kjenner som har brukt dette sier at de fikk fantastiske hoteller for en svært overkommelig pris.
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Ja, gode erfaringer! Er noen år siden vi brukte det nå.
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Har bare brukt det en gang, og da i NY for 4 år siden.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Jeg har brukt det i London. Fint og sentralt hotell til god pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Jeg har laaaaang erfaring med bruk av Hotwire, har brukt det på omtrent alle hotellovernattinger i USA de siste årene, og anbefaler det til alle som spør! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Vi har bestemt oss for å gå for ett rom med to queensize senger i NY. Det er stort nok for en voksen og et barn pr seng de dagene. Og når vi legger inn at vi er to barn og to voksne, så må de da ta høyde for det slik at vi får mer enn én seng? Vi oppgir jo alder på barna.
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Det tas det sikkert høyde for. Vi fikk jo ekstraseng til vår, ved å legge inn ett barn. De er flinke til å svare på spørsmål på hotwire.com. Vi har booket leiebil gjennom dem også, forresten |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Jeg bruker hotwire hver gang jeg kan. Har enda ikke blitt skuffa. Ikke alltid helt topp, men aldri dårlig. Jeg har brukt siden i Paris, london og barcelona -flere ganger hvert sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Erfaring med hotwire?Jeg har ikke testet hotwire, men det finnes forum hvor hotellene diskuteres. Altså er det stort sett mulig å finne ut hvilket hotell det er før du bestiller. Vurderte å bruke det til hotell i London en gang.
![]() |
|
|