|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Jeg må ha med meg et innrammet bilde på flytur. Får jeg det med meg gjennom sikkerhetskontrollen, eller blir jeg mistenkt for potensiell terrorisme med glassbråt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Nei, det er fotoforbud.
![]() |
#5 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Skulle de være redd for glassbitterrorisme så hadde de kanskje ikke sluppet gjennom datamaskiner og tablets heller?
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Mjo, men det jo ikke noe logikk i disse reglene da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?
Du skulle hørt meg prøve å argumentere for den manglende dødeligheten i min helt nye tube med hårstyling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Jeg har hele tiden lest "Får jeg et innrammet bilde AV meg gjennom sikkerhetskontrollen?", og har ikke helt skjønt hvorfor du skal ha med et svært bilde av deg selv på flyet, men tenkte at du hadde vel dine grunner. Du skulle kanskje gi det til en bestemor eller bruke det til scenepynt på en konferanse? Men så når du skrev at "skal høytidelig overrekkes fra en institusjon til en annen" måtte jeg lese fra begynnelsen igjen.
![]() |
#11 |
I endring
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Jeg er mer bekymret for størrelsen på det jeg, får det plass under sete eller i bagasjehyllen?
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
Scenepynt på konferanse, du. Det er jeg og ledere av karismatiske sekter i Asia, liksom, som liker pynte scena med bilder av oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?Jeg synes du skal prøve å ta med et innrammet bilde av en pistol med teksten: "Dette er ikke en pistol."
![]() |
![]() |
|
|