|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Dere som er drevne på leiebilJeg skal leie bil i Spania i sommer, og vi er seks stykker i familien. Med andre ord, jeg må leie noe større enn en vanlig femseter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som er drevne på leiebilJeg pleier bestandig å bestille bil på leiebilguiden.no når vi skal til Spania. Der kan du legge inn i søket at du skal ha bil for 6+ på personer. Når jeg testet det søket nå så fikk jeg opp 5+2 biler også, og hvis du bestiller det så får du det. De bilene er litt dyrere enn vanlig 5-seter, men det har jo med størrelse å gjøre også. Eksempel på mitt søk HER så kan du se hvordan jeg la inn søket. Så endrer du bare søket til deres flyplass og datoer. Der var det ikke rare forskjellen på pris på en 7 seters Sharan og en Opel Zafira 5+2. Men der sto det ikke Sharan 5+2 biler. Men det står Opel Zafira 5+2 eller liknende, men du er aldri garantert hvilket merke av bil du får når du bestiller, så der kan du like gjerne få en Sharan 5+2. Du bestiller bare størrelsen du ønsker på bilen du skal ha og hvilke kriterier den skal ha. Men bil til antall personer du har bestilt til, det får du garantert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dere som er drevne på leiebilNå har ikke vi leid så stor bil, men vi har aldri hatt problem med å ikke få det vi har bestilt når vi har leid bil. Et par ganger har vi også endt med å få større/bedre bil til samme pris.
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dere som er drevne på leiebilVi har heller aldri leid 7-seter men har kun opplevd å få bedre bil enn vi trodde på flyplassene. Det året vi var i Malaga fikk vi en splitter ny bil som kun hadde gått noen få km.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dere som er drevne på leiebilVi pleier alltid å bruke Centauro:https://carhire.centauro.net |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|