Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oversikt over 8. mars-tog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-14, 09:48   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oversikt over 8. mars-tog?

Finnes det noen oversikt over hvor det er organisert tog 8.mars og hvilke paroler som skal være med?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 10:22   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oversikt over 8.mars tog?

Vet det finnes noen ovrsikter på Facebooksiden for reservasjonsretten; Oslo, Bergen, Trondheim.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 10:27   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jo ikke sentralstyrt, det er 8.mars-komitéer i forskjellige byer som avholder egne møter og vedtar paroler. Så jeg tror du må søke opp hvert enkelt arrangement.

Gammel 03-03-14, 10:30   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm... Hvordan finner jeg ut det da?
Jeg har prøvd google og det var ikke mye til hjelp... Utover at jeg fikk opp togtidene til NSB.

Feks Trondheim er jo overkommerlig avstand for meg, men jeg finner ingenting om hva som skal foregå der?

Gammel 03-03-14, 10:34   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

https://www.facebook.com/8marstrondheim! Hvis du ikke har Facebook: Torget kl. 13.

Gammel 03-03-14, 10:36   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Fant det

Gammel 03-03-14, 10:57   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oversikt over 8.mars-tog?

I år er en av de årene jeg faktisk har lyst/ser behovet for å gå i tog.

Gammel 03-03-14, 10:59   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oversikt over 8.mars-tog?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

I år er en av de årene jeg faktisk har lyst/ser behovet for å gå i tog.

Jeg også, for første gang. Så kræsjer det med et bursdagsselskap jeg selv har invitert til.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 11:41   #9
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Sv: Oversikt over 8. mars-tog?

Jeg har aldri noen gang tenkt kvinnesak, jeg har aldri gått i tog og i løpet av mine 36 år på jorden har jeg aldri opplevd at kjønnet mitt er iveien for meg.
Men plutselig har det våknet en bevissthet rundt dette hos meg, at mine rettigheter faktisk er skjøre. I Europa forsøkes det å stramme inn abortlovene og jeg er redd for at reservasjonsmuligheten er det første ørlille skrittet på veien mot et samfunn der det er kjipere å være kvinne. Det viser seg jo at det finnes fastleger som ikke skriver ut spiral, noen nekter sågar å skrive ut p-piller. Også dreier debatten seg om hvorvidt disse skal tilkjennes å ha ørlite rett?!?
Hvorfor snakker vi ikke om hvor fort de må UT av jobben som fastlege og hvorvidt det er oppertunt å rulle dem i tjære og fjær, det ville jo vært den rette debatten!!!

Gammel 03-03-14, 12:35   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oversikt over 8. mars-tog?

Jeg skal gå i år for første gang i mitt femtiårige liv. Helten har sagt at han gjerne er med for å vise at også menn støtter kvinners rettigheter og likestilling. Jeg drar nok til Oslo og møter på Youngstorget klokka 15.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.