|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Oversikt over 8. mars-tog?Finnes det noen oversikt over hvor det er organisert tog 8.mars og hvilke paroler som skal være med?
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oversikt over 8.mars tog?Vet det finnes noen ovrsikter på Facebooksiden for reservasjonsretten; Oslo, Bergen, Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Oversikt over 8.mars tog?Dette er jo ikke sentralstyrt, det er 8.mars-komitéer i forskjellige byer som avholder egne møter og vedtar paroler. Så jeg tror du må søke opp hvert enkelt arrangement.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Oversikt over 8.mars tog?Hm... Hvordan finner jeg ut det da?
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oversikt over 8.mars tog?https://www.facebook.com/8marstrondheim!
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Oversikt over 8. mars-tog?Jeg har aldri noen gang tenkt kvinnesak, jeg har aldri gått i tog og i løpet av mine 36 år på jorden har jeg aldri opplevd at kjønnet mitt er iveien for meg.
![]() |
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oversikt over 8. mars-tog?Jeg skal gå i år for første gang i mitt femtiårige liv. Helten har sagt at han gjerne er med for å vise at også menn støtter kvinners rettigheter og likestilling. Jeg drar nok til Oslo og møter på Youngstorget klokka 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|