|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?Jeg har et helt likt (trefløyet, men de hadde dobbelt også) fra Living.
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?Takk for svar, Niobe! Det var jo akkurat det samme, jo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?
Vi har hatt vårt i to år, og jeg er veldig fornøyd. Dørene virker solide, og det gjør resten av skapet også. Det eneste er at den ene låsen er litt vrien å låse opp/igjen.
![]() |
![]() |
#6 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?De har dette på Møbelringen i to str. Paris Veldig solid og bra skap til en rimelig penge. Jeg har bestillt levering av det største soom har 3 dører og er ca i underkant 1.50 br til når vi flytter, og de hadde det inne på butikken. Skapet er i helhvitt og ikke noe ala shabby chic hvor malingen er litt flasset av om du skjønner. Har også sett på det skapet fra Living med likte ikke helt finishen/overflaten. Sist redigert av Michelle : 16-03-14 kl 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Skeidar har og sånne skap
![]() |
#8 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?Vi kjøpte et nesten likt på fagmøbler, men der var det skuffer nederst. Bretagne, heter det.
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?Bohus mener jeg også har noe liknende (eller var det Skeidar?), bare uten den slitte looken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?Jeg har det fra Home&Cottage i HI og vil i grunnen fraråde andre fra å kjøpe det. Kvaliteten er heller laber. Hyllene siger, låsen øverst ble ødelagt med en gang og det ble veldig fort sprekker treverket på innsiden.
![]() |
#15 |
Klar
|
Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?De fleste kjedene har lignende. Lykke til med jakten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
X First Lady
+ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|