Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-14, 19:59   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?

Vi er på jakt etter vitrineskap, og dette skapet fra Home & cottage er foreløpig det eneste vi er enige om at vi liker. Selvfølgelig er det da uendelig lang ventetid på vitrineskapet, og vi trenger det nå. Har dere sett noe lignende i noen annen møbelbutikk?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 20:00   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vitrineskap - hvor finner jeg noe lignende dette?

Jeg har et helt likt (trefløyet, men de hadde dobbelt også) fra Living.

Gammel 16-03-14, 20:03   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det må jo være samme skapet.

Gammel 16-03-14, 20:04   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar, Niobe! Det var jo akkurat det samme, jo! Er du fornøyd med ditt? Er det solid? Mistenkte dørene for å være litt slarkete, kan de bli det, tror du?

Gammel 16-03-14, 20:07   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Takk for svar, Niobe! Det var jo akkurat det samme, jo! Er du fornøyd med ditt? Er det solid? Mistenkte dørene for å være litt slarkete, kan de bli det, tror du?

Vi har hatt vårt i to år, og jeg er veldig fornøyd. Dørene virker solide, og det gjør resten av skapet også. Det eneste er at den ene låsen er litt vrien å låse opp/igjen.

Gammel 16-03-14, 20:10   #6
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

De har dette på Møbelringen i to str. Paris Veldig solid og bra skap til en rimelig penge. Jeg har bestillt levering av det største soom har 3 dører og er ca i underkant 1.50 br til når vi flytter, og de hadde det inne på butikken. Skapet er i helhvitt og ikke noe ala shabby chic hvor malingen er litt flasset av om du skjønner. Har også sett på det skapet fra Living med likte ikke helt finishen/overflaten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vitrineskap.jpg (60,9 KB, 7 visninger)

Sist redigert av Michelle : 16-03-14 kl 20:19.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 20:21   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har et helt likt (trefløyet, men de hadde dobbelt også) fra Living.

Skeidar har og sånne skap

Gammel 16-03-14, 21:17   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte et nesten likt på fagmøbler, men der var det skuffer nederst. Bretagne, heter det.

Gammel 16-03-14, 21:41   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Har du surfet litt på finn.no? Eller skal det være nytt?

Gammel 16-03-14, 22:02   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi har Palermo vitrineskap, kjøpt på Bohus, det er i samme stilen.

Gammel 16-03-14, 22:21   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Nei, trenger ikke å være nytt, men jeg finner ikke noe på på Finn

Gammel 16-03-14, 23:23   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Bohus mener jeg også har noe liknende (eller var det Skeidar?), bare uten den slitte looken.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 23:24   #13
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Nei, trenger ikke å være nytt, men jeg finner ikke noe på på Finn

Gammel 17-03-14, 07:54   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det fra Home&Cottage i HI og vil i grunnen fraråde andre fra å kjøpe det. Kvaliteten er heller laber. Hyllene siger, låsen øverst ble ødelagt med en gang og det ble veldig fort sprekker treverket på innsiden.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 19:04   #15
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har det fra Home&Cottage i HI og vil i grunnen fraråde andre fra å kjøpe det. Kvaliteten er heller laber. Hyllene siger, låsen øverst ble ødelagt med en gang og det ble veldig fort sprekker treverket på innsiden.

Takk for svar!

Spørs om vi får lete litt til, da. Det har jo kommet opp mange gode alternativer i tråden

Gammel 17-03-14, 19:11   #16
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har det største vitrineskapet i Paris-serien fra Møbelringen. Veldig fornøyde med det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 19:28   #17
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De fleste kjedene har lignende. Lykke til med jakten!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-14, 13:14   #18
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har det største vitrineskapet i Paris-serien fra Møbelringen. Veldig fornøyde med det.

+

Godt å høre Gikk litt for i svingene da vi så på det men syntes det virket solid i forhold til endel andre skap vi så på.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.