|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Jeg har fått i oppdrag å innhente tilbud på barnehagefotografering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Vår bhg (ikke i Oslo) bruker Caspersen Foto. Greie bilder, men jeg synes de er dyre.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Caspersen tar bilder overalt - flotte bilder!!!
![]() |
#5 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Anita Sælø i Asker fotograferte i vår barnehage i vår: http://www.nitafoto.blogspot.com/. Kjempefine bilder!
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Dessverre, noen er ikke å anbefale.
![]() |
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?
De skal vi prøve i år, har hørt mye bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Barnehagen vår har de siste årene brukt Marlene Øinæs. Flotte bilder og gode priser. Vi fikk kjøpt CD med alle bildene for 400 kr, tror jeg det var. Hun tar også søskenbilder, selv om søsknene ikke går i barnehagen. Vi har vært veldig fornøyde!
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Barnehagen vår har de siste årene brukt Hæge Hårveit v/StudioNor og jeg har vært superfornøyd hver eneste gang. Hun har fått frem det fineste i lillesøster og det er variasjon i poseringene.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Jeg anbefaler også Utestemme. Vi var veldig fornøyde med bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Jeg benytter anledningen til å avbefale 1) Fovea, 2) Caspersens foto og 3) Fame. Sistnevnte har vel gått konkurs? Avbefalingen gjelder Akershus nord.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
Absolutt enig! Hun tar FANTASTISKE barnehagebilder. De fineste har vi fått om høsten, utendørs, med høstlys.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Utestemme! Nydelige bilder, helt ok bestillingsopplegg. Vi har prøvd mange dårlige... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2014
![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Vil anbefale Tøri fra Snurresprett Barnehagefoto. Har ikke så mye erfaring med noen andre men hun er veldig flink og prisen var ganske grei også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Jeg kan sende prikk med navnet på "husfotografen" vår, som er oslobasert. Jeg reklamerer gjerne for henne, men vil helst ikke ha alt for mange åpenbare koblinger til RL-Matilda liggende åpent.
![]() |
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Anbefaler også Utestemme! Vi har fått helt utrolig fine bilder derfra! Tatt utendør i barnehagen, dermed naturlige bilder og de har tydeligvis veldig godt lag med barna.
![]() |
#19 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagefotografering i Oslo - noen å anbefale?Vi er veldig fornøyd med Utestemme på jobb, skal bruke de i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nytt år, nye muligheter
|
Signerer! Jeg fikk tips for et par år siden, og vår barnehage har brukt StudioNor de siste to gangene. Supre bilder hver gang.
![]() |
|
|