|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Skolehage for 1. klasseJeg har bare så lyst til å fortelle dere noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skolehage for 1. klasseSå hyggelig at du tilbyr dem en flekk! Jeg har parsell i en diger hage hvor mange skoler og barnehager også har hver sin flekk.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Skolehage for 1. klasse
Det var et godt tips. Om sommeren er ungene på ferie, men om reddikene er klare ved skolestart så er jo det fint. Jeg tittet litt på neper, men det var fare for noe udyr og da droppet jeg det. Tror jeg så det samme med reddiker, men kan jo prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skolehage for 1. klasseJordbær er også gøy! Man får kjøpt ferdige planter på hagesenterne. De er jo flerårige, men skal det pløyes kan man sette den i kanten, eller i kasser.
![]() |
#6 |
Pauset
|
Mais er jo morsomt. Siden det er nærmere 50 barn som er med i dette så bør det plantes slik at det blir nok til alle. De vil bare ha et lite jordstykke så da tenker jeg det holder med poteter, gresskar og solsikker. Mulig vi sponser reddiker |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolehage for 1. klasseKjempeflott at dere tilbyr dem det! Jeg jobbet i en andreklasse som hadde skolehage, de syns det var kjempespennende. De hadde en del blomster i sin, og noen grønnsaker (jeg husker selvfølgelig ikke hvilke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Ah, da skjønner jeg. Reddiker trives godt under duk, forresten.
![]() |
#9 |
Pauset
|
He he he... kommer nok an på om de har sett nok Skippernfilmer til at de vil ha spinat |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Skolehage for 1. klasseJa, i dag var hele 1. klassetrinnet her. Skikkelig artig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|