|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rød og hvit kjoleJeg fikk en brukt, søt hvit kjole med røde ringer som mønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Rød og hvit kjoleGallesåpe? Vaske på nytt? Kasia gjorde dette en gang med en ullgenser eller ulljakke.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Rød og hvit kjoleJeg har aldri hørt om gallesåpe, men nå googlet jeg den. Bra at Clas Ohlsson selger det, så slipper jeg nettbutikker og sånn. Ikke at nettbutikker er dårlig, men jeg bestiller alltid så sent at det enten kommer for sent, eller så blir det stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rød og hvit kjoleHvordan gikk det, Mrs. S? Clas Ohlsons flytende gallesåpe er fantastisk og kan brukes til mye rart, men jeg aner ikke hvordan den fungerer til flekkfjerning over et såpass stort område.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Rød og hvit kjoleHar ikke fått kjøpt gallesåpe ennå. Jeg jobber i påskeuka, og jeg har bare handla i nærbutikken. Jeg mistenker at det blir kaos på kjøpesenterene før butikkene stenger til påske, så jeg unngår det. Ny bil (ny bruktbil) som føles litt for stor, altså handler jeg hvor tror det går an å parkere uten for mye stress.:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Rød og hvit kjoleSå du kunne stengt tatt bestilt i en nettbutikk og hatt gallesåpen forlengst?
![]() |
#7 |
![]() Sv: Rød og hvit kjole
Lol, ja. Men norske nettbutikker tar en svindyr porto, så det ville doblet prisen. Det er jo ikke butikkenes skyld. Norge er et dyrt land, med høye portotakster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rød og hvit kjoleKanskje prøve å vaske den en gang til i maskinen? Collegejakken til rødrussen min, ble rosa på armene. Det meste gikk bort i første vask, regner med resten av rosaskjæret forsvinner i neste vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|