Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du glemt å si ifra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du glemt å si ifra?
Nei, jeg svarer alltid i god tid. 66 71,74%
Ja, men jeg kom på det og ga beskjed dagen før. 6 6,52%
Ja, men kom på det samme dag og ga beskjed da. 2 2,17%
Ja, jeg glemte det helt. 14 15,22%
Har aldri blitt invitert, men vil se svarene her. 4 4,35%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 18:31   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du glemt å si ifra?

Har du noen gang glemt å si ifra om barnet ditt kommer i barnebursdag eller ikke?

Spørris kommer.

Gammel 12-05-07, 18:36   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du glemt å si ifra?

Nei, jeg svarer alltid i god tid.

Jeg svarer nei så fort jeg kan hvis ungen ikke kan komme i bursdag.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 18:36   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri svart, fordi vi aldri har fått invitasjoner med rsvp.

Gammel 12-05-07, 18:37   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har aldri svart, fordi vi aldri har fått invitasjoner med rsvp.

Gammel 12-05-07, 18:39   #5
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En gang, og da glemte jeg det helt. Var skikkelig flau da moren ringt. Det var så flaut at jeg nok ikke kommer til å glemme det igjen.

Gammel 12-05-07, 18:41   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Respondez, sil vouz plait, sånn cirka. Dvs at jeg aldri har svart, fordi vi alltid har kommet og ikke fått beskjed om å si fra om vi kom når vi kunne komme.

Gammel 12-05-07, 18:42   #7
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Respondez, sil vouz plait, sånn cirka. Dvs at jeg aldri har svart, fordi vi alltid har kommet og ikke fått beskjed om å si fra om vi kom når vi kunne komme.

Aha. Jeg bruker alltid SU.

Gammel 12-05-07, 18:49   #8
Albertine
Passiv

Standard

Har aldri glemt å si fra, og vil aldri glemme det heller. Jeg vet hvor vondt det kan være for en stakkar at kompisene ikke dukker opp. http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=388

Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:09   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Har aldri glemt å si fra, og vil aldri glemme det heller. Jeg vet hvor vondt det kan være for en stakkar at kompisene ikke dukker opp. http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=388

Å fy, for en historie, Albertine! Nå fikk jeg skikkelig vondt av gutten din. Makan til foreldre, da!

Nå er Liv bare et halvt år, og vi har bare vært bedt i to barneselskaper siden hun kom til. Jeg har takket ja med det samme invitasjonen kom. Håper virkelig at jeg aldri glemmer å melde avbud i god tid hvis det blir nødvendig. Det er da alminnelig folkeskikk, og ekstra viktig når det er barn det handler om.

Gammel 12-05-07, 19:13   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har fått invitasjon hvor man må si i fra om man kommer to ganger. Første gangen kom vi på det samme dagen. For meg er det naturlig at man sier i fra om man ikke kommer, nemlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:16   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Har også opplevd at mange av de inviterte ikke har kommet uten å si i fra. Det kan føles sårt for både bursdagsbarn og foreldre, og jeg er redd for å være skyld i sånt.

Gammel 12-05-07, 19:24   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vi sier alltid ifra om vi kommer eller ikke. Jeg blir selv usikker når folk ikke svarer, betyr det at de kommer? Jeg ber alltid om svar innen en dato.
Historien til Albertine er hårreisende, svarene var jo rett og slett uhøflige og sa tydelig at vi driter i bursdagen. :shock:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:16   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Moddene må legge til et alternativ for oss som aldri har hatt behov for å svare.

Gammel 12-05-07, 19:31   #14
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg har glemt det noen gang, men jeg har glemt en bursdag vi var bedt i. Innmari pinlig, jeg hadde innbilt meg hele tiden at det var en annen dag. Men vi fikk nå kledd på oss og dratt i bursdagen da vi fikk en påminnelse

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:50   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det normalt at vi kun gir beskjed dersom barnet ikke kommer. Og det har jeg gjordt den ene gangen eller to det ikke har passet.

Gammel 12-05-07, 19:55   #16
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei gir altid beskjed vist vi ikke kan komme. Gir også beskjed i god til vist vi må si ifra om vi kommer eller ikke.

Gammel 12-05-07, 19:59   #17
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pleier alltid å svare om jeg vet at det ikke passer.
Svarte alikevel ja på at jeg har glemt det helt, men det er fordi jeg en gang glemte hele bursdagen den dagen den var.
Det var meningen at mellomste skulle komme i bursdagen, men den dagen endte vi med å finne på noe siden bursdagen var gått helt i glemmeboken.

Gammel 12-05-07, 19:57   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope! Eller, en gang tok jeg feil av dagen pga en misforståelse mellom venninnen min (moren til bursdagsbarnet) og meg, jeg var sikker på at det var lørdagen etter. Hun ringte meg og jeg HEIV meg i bilen og kjørte i selskapet sammen med en hastepyntet snuppe. Heldigvis bor hun bare 5 minutter med bil unna oss.
Jeg synes det er helt utrolig at noen kan la være å komme pga. "det var så fint vær idag så vi gikk heller tur i skogen", "vi fikk besøk" og lignende. Jeg hadde blitt så forbanna på disse foreldrene at jeg faktisk tror det hadde gått flere år før jeg hadde orket å se trynene deres igjen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:00   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det har jeg aldri glemt.

Vi har opplevd det her i huset flere ganger at noen ikke har kommet og etter å ha sett skuffelsen i ansiktet til ungene når vi har ventet forgjeves, tror jeg aldri jeg kommer til å glemme det heller.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:03   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jepp det har jeg gjort!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.