|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du glemt å si ifra? | |||
Nei, jeg svarer alltid i god tid. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 71,74% |
Ja, men jeg kom på det og ga beskjed dagen før. |
6 | 6,52% |
Ja, men kom på det samme dag og ga beskjed da. |
2 | 2,17% |
Ja, jeg glemte det helt. |
14 | 15,22% |
Har aldri blitt invitert, men vil se svarene her. |
4 | 4,35% |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nei, jeg svarer alltid i god tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg har aldri svart, fordi vi aldri har fått invitasjoner med rsvp.
![]() |
#5 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?En gang, og da glemte jeg det helt. Var skikkelig flau da moren ringt. Det var så flaut at jeg nok ikke kommer til å glemme det igjen.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Respondez, sil vouz plait, sånn cirka. Dvs at jeg aldri har svart, fordi vi alltid har kommet og ikke fått beskjed om å si fra om vi kom når vi kunne komme.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?
Aha. Jeg bruker alltid SU.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Har aldri glemt å si fra, og vil aldri glemme det heller. Jeg vet hvor vondt det kan være for en stakkar at kompisene ikke dukker opp. http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=388 |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
Å fy, for en historie, Albertine! Nå fikk jeg skikkelig vondt av gutten din. Makan til foreldre, da!
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Vi har fått invitasjon hvor man må si i fra om man kommer to ganger. Første gangen kom vi på det samme dagen. For meg er det naturlig at man sier i fra om man ikke kommer, nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nei. Har også opplevd at mange av de inviterte ikke har kommet uten å si i fra. Det kan føles sårt for både bursdagsbarn og foreldre, og jeg er redd for å være skyld i sånt.
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Vi sier alltid ifra om vi kommer eller ikke. Jeg blir selv usikker når folk ikke svarer, betyr det at de kommer? Jeg ber alltid om svar innen en dato.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Moddene må legge til et alternativ for oss som aldri har hatt behov for å svare.
![]() |
#14 |
--
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg tror ikke jeg har glemt det noen gang, men jeg har glemt en bursdag vi var bedt i. Innmari pinlig, jeg hadde innbilt meg hele tiden at det var en annen dag. Men vi fikk nå kledd på oss og dratt i bursdagen da vi fikk en påminnelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Javel
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Her er det normalt at vi kun gir beskjed dersom barnet ikke kommer. Og det har jeg gjordt den ene gangen eller to det ikke har passet.
![]() |
#17 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg pleier alltid å svare om jeg vet at det ikke passer.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nope! Eller, en gang tok jeg feil av dagen pga en misforståelse mellom venninnen min (moren til bursdagsbarnet) og meg, jeg var sikker på at det var lørdagen etter. Hun ringte meg og jeg HEIV meg i bilen og kjørte i selskapet sammen med en hastepyntet snuppe. Heldigvis bor hun bare 5 minutter med bil unna oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nei det har jeg aldri glemt.
![]() |
|
|