|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er essensielt når man skal campe i telt?Vi skal nedover kysten om et par uker og jeg prøver å finne ut om vi har de tingene vi trenger. Vi skal på en familiesammenkomst, så vi har bare tid til en overnatting på vei ned, men tenker at vi iallefall tar 2-3 overnattinger på vei opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Hodelykter eller en sånn teltlykt syns jeg er snedig.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Hodelykter eller en sånn teltlykt syns jeg er snedig.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Vi har luftmadrasser til alle, så den biten er veldig grei. Jeg får vondt i bekkenet av å ligge for hardt, så det er uaktuelt å ligge på liggeunderlag i så mange netter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Campingstoler, kjølebag med strøm (husk omformer), ein plastkasse med lokk til servise osv., ein plastkasse m/ lokk til tørrvarer, klesklyper og snor (dersom dere trenger å tørke badeklær). Skal dere lage mat på felleskjøkken eller grill? Husk uansett vaskemiddel og oppvaskbørste. Kjekt med eit lite vaskefat til å bera oppvask i. Evt. panner og røreting. Samanleggbar vanndunk er kjekt å ha.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Tingene vi fikk god bruk for i fjor:
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Kjøleboks hadde jeg god bruk for på tre ukers bilferie i fjor, selv om vi kun overnattet på hotell eller hjemme hos folk. Greit å ha kjølig drikke og litt brød og pålegg tilgjengelig underveis, for vi hadde jo mange spisestopp langs veien. Kveldsmat på hotellrommet kom også gjerne fra boksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Originala
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Jeg legger inn huskelisten fra vår sykkelferie, skjønt en del her kan strykes om man skal spare plass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Skal du på biltema, så se på denne : http://www.biltema.no/no/Fritid/Camp...krakker-37502/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Og regnklær og støvler tar mye plass. Vi har hatt det med noen ganger og ikke blitt brukt. Utenom støvler til de minste kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Jeg tar ikke med meg støvler til meg selv, da holder det med goretex joggesko. Men synes det er greit at ungene har når vi skal på ferie langs kysten. Alle har skallklær, så da kan vi bruke jakkene ellers også. Men vet ikke om jeg tør å reise uten her på Vestlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?Hvor gamle er ungene? XXL og Gsport har veldig fint regntøy i poser, tar ingen plass. Fra str. 6 år og oppover.
![]() |
![]() |
#20 |
Dette hadde de ikke på min lokale biltema, men vi har uansett er par stoler og det får holde tror jeg. Jeg kjøpte dette |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|