Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-14, 22:23   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Vi dro til Plantasjen for å kjøpe sofaen Monaco, siden den er på tilbud i helga. Ikke overraskende var det en annen sofa som fanget oppmerksomheten, og da vi til og med var enige om at det er den sofaen vi skal ha, så må det bli Lyon i hjørnevarianten.

Tror vi at Lyon også kommer på tilbud denne sommeren, eller må vi belage oss på å betale fullpris? Jeg har ikke erfaring med hva slags tilbud Plantasjen pleier å kjøre.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-14, 22:30   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Plantasjen setter ned det meste av av sofaputer og dill masse hver høst. Det varierer veldig hvor mye de setter ned hagemøbler, tror jeg, og særlig slikt som er populært over flere år. Jeg tror dere kan håpe på 10-20 % avslag til høsten, men neppe noe mer enn 30 %. Det har i alle fall vært min erfaring de senere år, men nå har jeg aldri vært på jakt etter sittegruppe der, så det er godt mulig jeg husker feil. :kanskje ikke så hjelpsom:

I fjor så jeg på hammocken deres og håpet den skulle komme på salg til høsten, men den ble ikke satt ned i det hele tatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 09:39   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar, Teofelia! Jeg hadde heller ikke trodd på gode tilbud, men i og med at de hadde Palma-gruppene på 50%, så øynet jeg håp.

Gammel 20-07-14, 10:26   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg presiserer at dette er synsing fra min side. Jeg vet jo ikke.

Gammel 20-07-14, 10:35   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg presiserer at dette er synsing fra min side. Jeg vet jo ikke.

Jeg skjønner det Jeg kommenterte også til mannen at vi skulle ha en sånn hammock, bare den kom på tilbud, mens spørs om det blir en stund til

Gammel 20-07-14, 10:51   #6
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du nyhetsbrevene til Plantasjen? Jeg blir pepret med dagstilbud for tiden.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 11:42   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Da jeg kjøpte hammock på Plantasjen så kjørte de ofte halvpriskampanjer på den. Men det er altså ni år siden, så det er ikke helt oppdatert informasjon. Jeg sitter i den nå, og den er like fin, så jeg synes det er et strålende kjøp.

Jeg kjøpte en sånn Lyon-hjørnesofa tidligere i sommer, og da var det vanskelig nok å få kjøpt en i det hele tatt, før de ble utsolgt på 1-2-3. Har ikke inntrykk av at de kjører kampanjer på de, men vet det ikke sikkert. Prisen er ikke fullgal i forhold til hva tilsvarende møbler koster andre steder, var min konklusjon.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 16:15   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyon er verdt prisen. I mai i fjor kostet den 13000 i butikk, men 10000 ååbeytet. VI fikk den derfor for det. Etterpå ser jeg at den har kostet 10000 hele tiden.

Vi skal bygge enda en terrasse og jeg lurer derfor på den hammocken dere snakker om. Hvordsn ser den ut og hva koster den?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 16:19   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg vet ikke med de andre, men jeg for min del snakker om denne. Den koster 3000.
http://www.plantasjen.no/sortiment/u.../hammock-dalom

Gammel 20-07-14, 18:07   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin! Jeg ser dog for meg at den bare blir brukt til disse (huske/ ronse/ reile) av ungene...

Gammel 20-07-14, 19:14   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fin! Jeg ser dog for meg at den bare blir brukt til disse (huske/ ronse/ reile) av ungene...

Jeg ønsker meg en hammock til å ha på plattingen utenfor inngangsdøren. Der jeg skal sitte og gynge med kindle og iskaffe mens ungene leker harmonisk på plenen foran meg.

I praksis løpet jeg jo bare etter mr. Aktiv som prøver å brekke nakken i ei trapp rett ved, så det er mulig jeg ikke trenger den helt enda..

Gammel 20-07-14, 19:15   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Det er sånn som Teo linker til jeg har, bare brunbeiset, og den har overlevd ni år og fire små vikinger. De liker sitte og gynge i den, den er ikke så lett og herje med.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:43   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har en sånn, den har ikke blitt brukt til det. Brukes masse av både meg og andre til å sitte eller ligge i. Har vel hatt den ihvertfall i fem år. Min er fra Skeidar og ikke Plantasjen, men ser veldig lik ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 11:11   #14
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

8995 as we speak i Trondheim.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 13:28   #15
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Takk for svar

Hagemøbler (opp til) 50% sto det med store bokstaver i avisa i dag. Jeg ringte bort, og fant ut at Lyon var satt ned med kjipe 10 %. Ikke at ikke 1000 kr ned monner, altså, men nå må vi uansett vente til etter ferien.

Sist redigert av Timar : 22-07-14 kl 11:03.
Gammel 21-07-14, 16:50   #16
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Og vi har kjøpt oss Hammock i dag, den hvite som jeg har lengtet etter i flere år men ikke hatt noe sted å plassere. Gleder meg vilt til å få den opp, fin gulrot for å få sparket seg i gang med å få gjort ferdig pusse/malejobben der ute.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 11:06   #17
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Denne var utsolgt på 6 Oslo-omeng butikker i går, den siste fra butikk 7 befinner seg nå på verandaen vår Må bare få tak i putekasse nå. Hvor stor må den være for å få plass til alle?

Gammel 31-07-14, 12:40   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Denne var utsolgt på 6 Oslo-omeng butikker i går, den siste fra butikk 7 befinner seg nå på verandaen vår Må bare få tak i putekasse nå. Hvor stor må den være for å få plass til alle?

Vi måtte opp i den kjempedigre til Keter. Jumbo. Den er enorm.

Gammel 31-07-14, 13:03   #19
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi har denne putekassen http://www.mekk.no/media/catalog/pro...oad/180891.jpg
Den rommer puter til sofa og stoler, putene til de gamle stolene og noen pledd.

Gammel 31-07-14, 14:37   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikler på Lyon selv, men her er den utsolgt. Varianten med 3 seter og stoler har bare 25 % avslag eller deromkring. Har ikke stor tro på at du finner hjørnevarianter kjempebillig, dessverre. De er veldig populære.

Edit: Fikk du tak i?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.