|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Vannsøl nespressomaskinHei!
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinEr det sånn du har?
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinVi har denne:
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinÅja. Æsj så kjedelig at den lekker. Den vi har har løse beholdere som bare klipses på plass.
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinDen ser litt smartere ut den dere har. Kanskje det er en grunn til at de har endret vanntanken etter vår modell... Vurderer å kjøpe den, for jeg er veldig fornøyd med kapselsystemet og drikker mest latte. Mannen bruker maskinen max to ganger i uka. Han drikker mest kaffe på jobb.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinHar ei venninne som har samme maskin som deg og hun hadde samme problem. Hun tok kontakt med Nespresso og de tok maskina inn på service. Var gullegod igjen da hun fikk den tilbake. Men hva som var feil aner jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinVi har den nyeste modellen på jobb, og har ikke opplevd noe vannsøl. Men Nespresso er bra på service, og jeg tipper de fikser det om du tar kontakt.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vannsøl nespressomaskinVi hadde lik med samme problem. Etter å ha googlet og snakket med Nespresso konkluderte jeg med sannsynlig dårlig pakning, visstnok ikke så uvanlig på de første utgavene, men at reparasjon ble ganske dyrt og jeg ville heller ha en mindre en uansett. Så vi dumpet vår og kjøpte en som tok under halve plassen på benken.
![]() |
![]() |
|
|