|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Jeg er interiørhemmet, men forsøker få litt skikk på barnerommene våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Se på ikea, der har de loftssenger man kan sette noe under. Og så har de fått denne:
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Loftsseng heter det du vil ha, og Ikea har flere varianter.
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Med skrivepult under:
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Loftseng ja. Er masse til en rimelig penge på finn.no.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Du kan se på Hoppekids: http://issuu.com/hoppekids/docs/katalog_2013_engelskny |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?
Den har min eldste også. Jeg er ingen fan, egentlig. Den knirker, pluss at med normal takhøyde er det mareritt å skifte laken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Den siste som Chablis linker til synes jeg var smart!
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?
Poden får skifte laken selv. Jeg gidder ikke klatre opp.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Vi har denne frå Hoppekids:
![]() |
#13 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags køyeseng: seng øverst, sofa eller skrivepult nederst?Vi har hatt denne:
![]() |
|
|