Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håp for størknet hårvoks?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-14, 09:12   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Håp for størknet hårvoks?

Fins det noe genialt for å myke opp hard hårvoks? Jåleguttene (dette er jo jåleforumet) er varierende gode på å sette på lokket... Og nå har vi flere bokser med steinhard voks i.

Gammel 27-08-14, 22:09   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håp for størknet hårvoks?

Det koster lite aa forsoeke med aa varme opp I vann bad.

Jeg tror ikke det vil virke, og at du kan kaste...

Gammel 27-08-14, 23:38   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Leste ørevoks. :rusler ut igjen:

Gammel 28-08-14, 13:23   #4
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Kan jeg driste meg til å spørre hvilken type deres gutter bruker?

Vi har en på 10 år som har prøvd litt forskjellig. Nå husker jeg ikke alle, men for tiden har han den her

Men han sliter med å ikke få hvite flekker/klumper i håret. Finnes det noe bedre?

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-14, 18:56   #5
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

For å unngå hvite flekker må han ta voks i håndflaten. Så må han gni håndflatene godt mot hverandre så voksen blir gnidd utover.

Gammel 28-08-14, 19:24   #6
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

Ja, han gjør det. Prøver i alle fall. Påstår at han gjør det godt nok..

Gammel 28-08-14, 22:56   #7
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Her ble det hvitt da sønnen tok voks på fingrene også, da er det noe som kommer mellom fingrene og blir hvite klumper i håret. Etter håndflatetrikset er det hvite borte.

Gammel 29-08-14, 08:25   #8
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

Da skal jeg forby han å ha fingrene med i spillet. Takk!

Gammel 29-08-14, 08:27   #9
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Må gni å håndflaten til voksen blir varm, da slipper man hvite klumper.

Gammel 29-08-14, 08:32   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde prøvd med 10 sek intervaller i microovnen.

Mini bruker kun ID Hair og en annen i sort boks med norsk flagg.
Jeg stjeler litt av han jeg også og de er vedig gode - lett å påføre og ingen klumper.

Gammel 29-08-14, 08:49   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mikro! Ikke tenkt på! Skal prøves! Mine foretrekker Renati men det er mange forskjellige bokser her ser jeg. Hadde et halvhjertet forsøk med varmt vann og det funka ikke.

Sist redigert av Magica : 29-08-14 kl 09:11.
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:10   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hårvoks er dyrt, men han ønsker seg det til jul og bursdag så det blir finasert igjennom andre enn meg.

Gammel 29-08-14, 09:29   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Mikro fungerte!! Genialt!

Gammel 29-08-14, 10:23   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Så bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.