Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som følger med på 24, sesong 6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-07, 22:33   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

Dere som følger med på 24, sesong 6

Jeg holder seriøst på å ramle i koma av dette, jeg takler snart ikke mer! Så episode 16 i går, og fikk ikke sett mer siden det ble så sent. Får ikke sett episode 17 før i morgen, siden mannen skal se endel på tv nå i kveld.

Men kan noen fortelle meg hvorfor i helvete Palmer plutselig skiftet mening og ville sende atomvåpnene mot Midtøsten? Er det pga. at hjernen hans ikke fungerer helt nå, at det har med skaden å gjøre? Jeg fikk så hakeslepp at jeg tror jeg er hjerneskadet for livet.

Forresten, ikke fortell meg noe, jeg skal jo se mer i morgen. :HYL:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:52   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som følger med på 24 sesong 6

Sesong 6 er den som TV2 nettopp har begynt å sende, ikke sant?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 01:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp.

Gammel 18-05-07, 07:51   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ligger litt foran meg da .. men jeg ELSKER den serien!!

Den er knallbra!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 08:36   #5
Albertine
Passiv

Standard

TAKK for at du retusjerte den biten. Jeg har tatt opp de fire episodene som er sendt nå, de går alt for sent til at jeg klarer å få dem med meg... Skal se dem i helga!

Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:04   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er superfornøyd med at de sender 2 og 2 episoder, 24 ukers langsom pining er ikke noe for meg

Dette med nedlasting får jeg ikke helt til, jeg har lastet ned nesten hele Greys anatomy, men jeg setter meg aldri ned å ser på de Må nesten lage meg et sendeskjema, slikm at jeg setter av tid til å se på slikt.

Gammel 18-05-07, 16:25   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Er det sesong 6 som går på tv nå, har den virkelig gått 6 år i Norge? Ufattelig at tiden kan gå så fort.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 19:43   #8
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men kan noen fortelle meg hvorfor i helvete Palmer plutselig skiftet mening og ville sende atomvåpnene mot Midtøsten? Er det pga. at hjernen hans ikke fungerer helt nå, at det har med skaden å gjøre? Jeg fikk så hakeslepp at jeg tror jeg er hjerneskadet for livet.

Hehe vi har igjen 2 eller 3 episoder før det er ferdig...Men har du sett 24 før så vet du at personene der ofte bytter side eller at ting er ikke som du først tror.....

Sånn der tror jeg ikke at jeg avslørte noe, og det blir bare mer og mer spennende fremover....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 22:13   #9
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som følger med på 24, sesong 6

Holder også på med 24, men har ikke kommet så langt som deg enda. Skal se en del episoder i løpet av helgen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 15:31   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hehe vi har igjen 2 eller 3 episoder før det er ferdig...Men har du sett 24 før så vet du at personene der ofte bytter side eller at ting er ikke som du først tror.....

Sånn der tror jeg ikke at jeg avslørte noe, og det blir bare mer og mer spennende fremover....

Hehe ja, jeg vet at ting ikke alltid er som man tror i 24, men jeg fikk litt hakeslepp allikevel. Nå har jeg imidlertid sett et par episoder til og kan puste lettet ut. President Palmer er bare rå.

Gammel 20-05-07, 00:34   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

YIKES! Har sett til og med episode 21 nå. Bare 3 igjen. Herregud, de kineserne er jo sinnssyke!! Hva ER det de holder på med? Er ikke Chen fra den kinesiske regjeringen? Har han lov til dette eller handler han på egenhånd? Jeg skjønner ikke helt at regjeringen i Kina kan støtte dette?

Stakkars Audrey, og stakkars Jack. For en situasjon.

Gammel 20-05-07, 00:39   #12
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi er også der, Iset.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:54   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, vi er ikke der enda. Har ikke kommet lengre enn episode 13, men jeg gleder meg til de neste. Skal se et par i dag også, tenker jeg.

Gammel 22-05-07, 19:48   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har enda de 3 siste episodene igjen, får ikke tid til å se dem før i morgen.

Gammel 24-05-07, 22:55   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Iset, jeg er akkurat der du var for noen dager siden. Hvorfor???

Gammel 25-05-07, 08:23   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hæ?

Jeg er forresten ferdig med sesongen nå. GUUUUUD!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.