|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Misfargede tånegler pga neglelakk?Er det sånn at neglelakk kan misfarge negler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Jeg tenker sopp jeg da.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?
Ja, jeg tenkte litt på det. Men det er jo pussig at det bare er ytterst på stortærne? Jeg vet ikke. Mannen har hatt neglesopp, og det så ikke sånn ut. Har lurt litt på å la det vokse ut uten lakk for å se om de blir fine, men vet ikke om jeg orker, jeg flasher tærne nesten året rundt, og jeg elsker den fine fargen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Google is your friend.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Det kan begynne ytterst der hvertfall. Men jeg vet egentlig ikke. Må hvertfall ikke finne på å bildegoogle neglesopp hvis du er sulten. :urk:
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Fotpleiaren min seier at dette er en type sopp som av en eller anna grunn blir utløyst av neglelakk. Ho har lagt ned forbud mot at eg får bruke lakk på tærne meir enn ei veke i slengen.
![]() |
![]() |
#9 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Jeg bruker også stort sett alltid neglelakk på tåneglene, og synes underlakk hjelper godt mot misfarging. I tillegg polerer jeg tåneglene når jeg har dem lakkfrie, det fjerner mye (om ikke alt) av misfargingen.
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Det er bare neglelakken som misfarger, hun fotpleieren hørtes ikke helt riktig naglet (hehe) ut. Tror det er nitrocellulosen i lakkene som gjør det. Buff lett med en neglebuff for å få det bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Fingerneglene mine blir ofte misfarget hvis jeg prøver meg på neglelakk, det virker overhodet ikke som sopp - bare misfarging. Det har blitt noe bedre etter at jeg kjøpte en dyr neglelakkfjerner og underlakk. På tærne blir ikke neglene misfarget, mystiske greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Misfargede tånegler pga neglelakk?Neglelakken ja. Kjent fenomen. Unngåes enkelt penkelt ved å lakke med en underlakk av blamk type først. Det er en av de viktigste grunnene til å bruke underlakk.
![]() |
|
|