|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Søker etter vinterbukse eller foret allversbukse til poden som trenger str 13/14 år. Den bør ikke vere veldig vid i fasongen, og den må iallefall ha et slags strammesystem i livet, da han er langbent og tynn. Bra vannsøyle og bør tåle litt lek.. Hvilken eller hvor kjøper jeg?
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() Sv: vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?...men finner ingen med justering i livet? Bare seler funker dårlig.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Vet ikke om PoP sine går høyt nok opp i str, men strammingen i livet og nederst på beina er god hvertfall.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Vi har flere fra Stormberg til husets tolvåring, og det er i hvert fall beltestropper på alle i tillegg til noe borrelåsgreier.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?PoP er altfor lite for min tolvåring.
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Har god erfaring med reima til min lange tynne sønn, hadde noe lignende denne i fjor:
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?XXL reklamerer for en slalombukse nå. Str opp til 14 år. Står ingenting om justerbar i livet da.
![]() |
#9 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Vi brukte Skogstad sine til våre smale gutter. De hadde ganske så stramt strikk i livet og snøring. Det er vel kanskje 3-4 år siden vi kjøpte den siste da, så vet ikke om de kan ha forandret seg noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Jeg har bestilt Reima Jack str 158 til min sønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Reima og Isbjørn sine er ganske smale. Og de med stramming nederst på foten sklir heller ikke ned under skoen om buksa siger i livet...
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Tror det var på komplettfritid.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Eller Reimashop: http://www.reimashop.com/no/
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?
Hun kan ikke ha for smal. Finner ikke stor nok reima på nettet. Tviler på jeg får tak i det i butikk her.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?De har bukser og jakker på Reimashop opp til str. 164.
![]() |
![]() |
#18 |
Drømmer
|
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?Vet ikke hvilken størrelse du skal ha jeg Milla, men her er jo ytterklær i str 152. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vinterbukse/allværsbukse str 158/164, til gutt?
Tipper 158 egentlig. Takk for tips!
![]() |
|
|